חדשות

זה המקום בו תדיראן טלקום מעדכנת את שוק הטלקום הישראלי על הנעשה בתחומים:

UC&C (Unified Communications and Collaboration), CES (Customer engagement solutions), Network,  Cyber & Security 

סיכום מפגש קיבוצים בנושא פתרונות תקשורת מתקדמים

אם אתם לא צפוניים ופספסתם את המפגש המקצועי שערכנו בקיבוץ שמיר, אל דאגה, דאגנו להעלות את המצגות ולשתף את הידע. קריאה נעימה, אנחנו כאן לכל... להמשך קריאה>

הקול ברור

חג חנוכה שמח מתדיראן טלקום

בחג הזה, אנחנו נדאג שהקול יהיה ברור - לכם נשאר רק לזכור את המילים :) להמשך קריאה>

מגזין טכנולוגי

מגזין טכנולוגי בעולמות ה-ICT

תדיראן טלקום גאה להציג: אסופת מאמרים מקצועיים הסוקרים את כל האתגרים, הפתרונות, המגמות, הטכנולוגיות והשירותים החדשים בעולמות הטלקום וה-IT... להמשך קריאה>

מפגש מקצועי לקיבוצים צפוניים בנושא פתרונות תקשורת מתקדמים

מפגש מקצועי לקיבוצים צפוניים בנושא פתרונות תקשורת מתקדמים

תדיראן טלקום מתחדשת ומתפתחת לעולמות טכנולוגיים חדשים בעולמות התקשורת.במפגש נתמקד בתשתיות ופתרונות תקשורת מתקדמים המיועדים לצורכי... להמשך קריאה>

תדיראן טלקום תומכת בכם מקצה לקצה

תדיראן טלקום תומכת בכם מקצה לקצה

תדיראן טלקום מבססת את מעמדה כספק שירותי התקשורת הגדול בישראל ומשיקה תחום פעילות חדש בתחומי ה-ICT: שירות של תמיכת משתמשי מידע מקצה לקצה... להמשך קריאה>

איוניקס טאץ'

רגע לפני ההשקה: Aeonix גרסה 3 –תקשורת בקצות האצבעות

פלטפורמת התקשורת האחודה המתקדמת Aeonix, מותקנת במאות ארגונים בישראל ובעולם, תשיק בתקופה הקרובה גרסה חדשה. בגרסה 3, עברה Aeonix הקשחה, עיבוי... להמשך קריאה>

Composit Contact Center מתחדשת

תדיראן טלקום גאה להציג מערכת Composit (קומפוזיט) בגרסה חדשה ומשופרת: להמשך קריאה>

ALCATEL NOD

Alcatel Lucent Enterprise משיקה בעולם שירות חדש:Network on Demand

מהפכה בעולם שירותי התקשורת: אלקטל לוסנט משיקה את שירות Network on Demand המאפשר לעסקים ליהנות מטכנולוגיות הרשת העדכניות ביותר על בסיס של "תשלום... להמשך קריאה>

העברת מרכזייה לשעון קיץ

עדכון שעון קיץ למרכזיות קורל

אנו בתדיראן טלקום עושים כל מאמץ לסייע בידכם ופועלים לעדכון השעון, עם זאת באחריות הלקוח לוודא עדכון השעון במערכות השונות ביום שלמחרת... להמשך קריאה>