מאמרים

איך להישאר עסק רלוונטי?

איך להישאר עסק רלוונטי?

במהלך שנת 2016, נסגרו כ-43,000 עסקים ו-16,000 עסקים פשטו את הרגל. שנת 2016 איננה יוצאת דופן בנתונים המזעזעים שהטיחה בנו, וקדמו לה שנים נוספות שגם בהן... להמשך קריאה>

פתרונות הקלטה

אבולוציית פתרונות הקלטה

על אבולוציית פתרונות הקלטה: מהרשמקול עד לטכנולוגיית All In One.מאת: עופר קליין, Presale, תדיראן טלקום להמשך קריאה>

Composit

Composit הדור הבא

עם סיומו של עידן ערוץ השירות האחד, ארגונים עסקיים נדרשו לבצע התאמות במוקדי השירות והמכירה באמצעות טכנולוגיות ה-CES (Costumer engagement solutions). על... להמשך קריאה>

זמן הלקוחות

שלוש דרכים להראות ללקוחותיכם שאתם מעריכים את זמנם

הערכת זמנם של הלקוחות שלכם היום עשויה לסייע בשימורם ובהגדלת הרווחים בעתיד. להמשך קריאה>

הכשרת עובדים - תקשורת אחודה

על הקשר בין הכשרת עובדים להצלחה בתקשורת העסקית

לפי מחקר שנערך בארה"ב, עובדים אינם עושים שימוש בכלי התקשורת האחודה (UC- Unified Communications and Collaboration) משום שלא קיבלו הדרכה בשימוש בהם או אינם... להמשך קריאה>

תקשורת עסקית

תקשורת עסקית במאה העשרים ואחת: מה השתנה?

העולם החדש של תקשורת אחודה ופתוחה (UC&C), המושפע מאוד מהשימוש המתרחב בתקשורת ניידת, משנה את פני התקשורת הארגונית. העובדים הם משתמשים... להמשך קריאה>

ערוצי שירות פיננסיים

נקודת המבט של הצרכן: האם צריך לחשוב במונחים של ערוצים?

אם הצרכנים לא חושבים במונחים של ערוצי שירות (מוקד שירות טלפוני, כספומט, עמדת שירות עצמי), למה שאנחנו נחשוב כך? ארגון עסקי מודרני חייב... להמשך קריאה>

טרנדים במקומות עבודה

אילו טרנדים במקומות העבודה מעצבים את טכנולוגיית ה-UC&C ב-2016?

טרנדים חדשים המתפתחים במקומות העבודה משפיעים על האופן שבו עובדים משתפים מידע. ארגונים נדרשים ללמוד כיצד טכנולוגיית ה-UC&C (תקשורת אחודה... להמשך קריאה>

תקשורת אחודה

מגמות UC&C לשנת 2016: תקשורת עסקית במהפכה טכנולוגית

כיצד השפיעו ההתמכרות לסמארטפונים, המעבר לענן, ה-IoT ואיומי האבטחה החדשים על ארגונים עסקיים? אדי לשצ'ינסקי, Pre Sale ומומחה תקשורת סוקר את... להמשך קריאה>