פרופיל החברה

מובילה את שוק התקשורת המאוחדת

תדיראן טלקום מובילה את שוק התקשורת בישראל מזה חמישים שנה ומתמחה במתן פתרונות לתקשורת עסקית Unified Communications & Collaborations (מרכזיה טלפונית) ומוקדי שירות מתקדמים Customer Engagement Solutions.

תדיראן טלקום מתחזקת מעל 1,500 לקוחות עסקיים, 850,000 מבואות ומספקת שירותי Professional Services לכ-200 מרכזי שרות, בכל רחבי המדינה. עבור אותם לקוחות ולמען שותפות עסקית ארוכת טווח, תדיראן מחויבת לעמוד בחזית הטכנולוגיה בתחומי התקשורת (UC&C ומוקדי שירות).

תדיראן טלקום פועלת בסטנדרטים הגבוהים ביותר של טכנולוגיה, הנדסה ושירות לקוחות. לעובדי החברה ידע מצטבר ותחומי מומחיות ייחודיים בהטמעת פתרונות מתקדמים ויכולת ביצוע של פרויקטי תקשורת מורכבים, גדולים כקטנים.

בנוסף, תדיראן טלקום היא נציגה של ענקית הכספומטים העולמית Diebold Nixdorf בשוק הישראלי ומשווקת, מטמיעה ותומכת בפתרונותיה החדשניים לעולמות הבנקאיים. תדיראן משווקת את הפתרונות השונים מבית דיבולד בתחום הATM (כספומט / בנקט/ סניפומט) והשירות העצמאי (Self Service).

תדיראן טלקום היא חלק מקבוצת אפקון החזקות בע"מ, מהקבוצות התעשייתיות הגדולות בישראל המנהלת שישה עשר חברות, בשליטת קבוצת שלמה. אפקון החזקות היא חברה ציבורית, שמחזור עסקיה מעל מיליארד ₪ בשנה.

תקשורת לעסקים

תדיראן עוסקת במגוון נושאי התקשורת העסקית, כדי לתת מענה אינטגרטיבי וכולל לצרכי לקוחותיה. תדיראן התקינה ומתחזקת מערכות תקשורת לעסקים בגדלים שונים (מעשרות בודדים ועד עשרות אלפי משתמשים) ולמגוון מגזרים: ביטחון, פיננסים, היי-טק, מלונאות, חינוך, רפואה, תעשיה ועוד.

התמחויות מרכזיות

מערכות טלפוניה ו-Unified Communications 

מרכזי שירות (Customer Engagement Solutions) לעסקים (מוקדי שירות)

תקשורת נתונים ואבטחת מידע

תשתיות ענן פרטי וציבורי לעסקים

מודלים של שירות- מתודולוגיות שירות והטמעה באחריות כוללת 

 

שירותי מומחה לעסקים

שירותי מומחה

צוות עובדיה של תדיראן, המונה כ-150 מהנדסי תמיכה ומומחי תקשורת בעלי ההסמכות הטכנולוגיות הגבוהות ביותר, העוסקים בהתקנות ובשירות, בפריסה ארצית. לצוות מגוון רחב של הסמכות, ידע טכנולוגי, המאפשרים לו לספק לעסקים שירות לקוחות מקצועי ואחראי.

מרכז השרות של תדיראן, המכיל כ-30 מומחי תמיכה, זמין לקריאות שירות, מנטר באופן רציף (24/7) את מגוון הפתרונות באתרי הלקוחות ומאפשר פתרון תקלות מיד עם התרחשותן, על מנת לענות לצרכי פתרונות תקשורת המהווים מרכיב קריטי בתפקודו של כל עסק.

בסיס לקוחות

לתדיראן מעל 1,500 לקוחות עסקיים בישראל, בסקטורים המובילים במשק, ביניהם: הייטק, תעשייה, פיננסים, אירוח ותיירות, קמעונאות, בריאות ומשרדי ממשלה. בין לקוחותינו: מד"א, צה"ל, משרדי ממשלה ורשויות עירוניות, ביטוח לאומי, פרטנר, פלאפון, הסוכנות היהודית, רשת מלונות ישרוטל, כפר המכביה, רנואר, צ'ק פוינט ועוד.

ההיקף הכולל של פעילותנו הוא מעל 850,000 שלוחות, מעל 5,000 מרכזות, כ-6,500 קישורי PRI, מעל 180 מוקדי שירות ואלפים רבים של מערכות תומכות מסוגים שונים. חלק מהותי מכמות זו היא בטכנולוגיות VoIP מתקדמות.

חזון החברה

הובלה טכנולוגית בתחומי התקשורת (UC&C ומוקדי שירות) ושותפות עסקית ארוכת טווח עם הלקוחות בשוק הישראלי.
במקביל, לשמש לעובדים ומועמדים בית שני ומקום עבודה אטרקטיבי, תוך הקניית סביבת עבודה יציבה ומאתגרת.

מטרות החברה

• נאמנות הלקוחות - מחויבות למצוינות, איכות וחדשנות במוצרים ובשירותים, לטובת יצירת מערכות יחסים פרודוקטיביות וארוכות טווח עם הלקוח.
• מובילות בשוק - הובלה טכנולוגית של השוק, בזכות הטמעת פתרונות, מוצרים ושירותים שימושיים וחדשניים.
• רווחיות וצמיחה - ניהול עסקים באופן אחראי ותוך שמירה על קיימות.
• תוצאות דרך עבודת צוות - שיתוף פעולה ועבודת צוות אפקטיבית לטובת חיפוש תמידי אחר דרכים נוספות לשרת את קהל לקוחותינו.

תדיראן טלקום תקשורת עסקית

תקנים ורישיונות

תדיראן מוסמכת לעמידה בדרישות תקן ישראלי ISO 9000 (איכות שירות) ותקן ישראלי ISO 27001:2002 (אבטחת סייבר) וזוכה בקביעות לציונים גבוהים על רמת השירות והתמיכה בלקוחותיה. פעילות תדיראן מוסדרת במסגרת שלושה רישיונות מיוחדים שהונפקו על ידי משרד התקשורת, בכפוף להנחיות חוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982 ונמצאת בפיקוח משרד התקשורת:
• רישיון מיוחד לביצוע פעולות בזק ומתן שירותי בזק - נס"ר.
• רישיון מיוחד לביצוע פעולות בזק ומתן שירותי גישה לאינטרנט (ISP).
• רישיון מיוחד להקמת רשת פרטית וירטואלית (VPN) בינלאומית.