Aeonix Dispatch Console

פתרונות נלווים לעולם ה-UC

שירותי התקשורת המוצעים בשוק העסקי התקדמו והתפתחו טכנולוגית לאין שיעור בשנים האחרונות וסיפקו חווית שירות מתקדמת, נוחה ורב-ערוצית ללקוחות הקצה.

דרישות מורכבות במוקדים עירוניים, חדרי בקרה, ערים "חכמות" ו"בטוחות" (Smart & Safe Cities), מחייבים את הארגונים לספק שירות טכנולוגי  מתקדם ולעמוד בדרישות גבוהות מאי פעם.

מוקד חירום

לצורך כך, פיתחה תדיראן טלקום את יישום Dispatch Console ,  הקיים תחת מערכת ה-UC & C מדגם  Aeonix.

יישום Dispatch Console מאפשר לארגונים להיענות  בזמן אפסי  לאירועים שונים, בזמני שגרה ובזמני  חירום, על מנת לספק תקשורת רציפה ונקייה  מהפרעות בין כלל הגורמים עם כל יחידות  הקצה ברשותם.

היישום עוזר לגורמי הבקרה לתקשר עם עמיתיהם בלחיצת כפתור  ומאפשר לבקר לבצע פעולות שונות לניהול אירועים בצורה החלקה  ביותר.

מאפיינים עיקריים:

• הפעלה מהירה ויעילה של תכונות המערכת
• הקמת שיחות וועידה רבות משתתפים וניהולן
• "התפרצות" לשלוחות על פי תעדוף מנהל האירוע (preemption)
• הפעלת מערכות כריזה עם הודעות מוקלטות ו/או דיבור מנהל האירוע
• הצגת זמינות מלאה במסכי הבקרה - Dispatcher
• התקשרות מנוהלת לגורמי חוץ כגון: מד"א, מכבי אש, חברת חשמל וכו'

לעמוד היצרן
Aeonix Dispatch Console

מתעניינים במוצר זה?

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם

הטופס נשלח

פנייתכם התקבלה
בהצלחה!