Aeonix Contact Center

CES (Customer engagement solutions)

Aeonix Contact Center הינה מערכת All IN One מבוססת תוכנה המותקנת על גבי שרתי פלטפורמת איוניקס, המערכת כוללת אפליקציות מוקדי שירות, ניהול וניטור משמרות עבודה, תמיכה ביישומי שרידות מתקדמים ופיזור גאוגרפי של נציגי השירות. המערכת מותקנת אצל יותר מ-3000 לקוחות ברחבי העולם במגוון רחב של מגזרים.

מערכת ה- ACC, הינה אחת המערכות הידידותית ביותר לתפעול בעולם מוקדי השירות בעלת:

• מחזור הקמה ויישום קצר
• מערכת אינטואיטיבית קלה להבנה, מה שמקצר את תהליך הלימוד של הנציגים, מנהלי המוקד ומנהלי המערכת
• אפשרות לתפעול עצמי עם מינימום של סיוע חיצוני
• ROI קצר בהשקעה הראשונית, ו- עלות TCO נמוכה לאורך זמן

קיבולות מערכת עיקריות:

• 2000 נציגים רשומים
• 600 נציגים פעילים בו זמנית Concurrent
• 1000 ערוצי IVR
• 256 קבוצות
• 32 אחמ"שים
• 256 תסריטים שונים
• 256 Skills
• 256 Agent boards

תכונות:

• תמיכה במולטימדיה (Chat/Fax/Email)
• תמיכה בריבוי שפות
• תמיכה בעברית לממשקי המשתמשים (נציג, מנהל, דוחות Real Time, דוחות היסטוריים ועוד)
• אינטגרציה לבסיס נתונים ומערכות CRM
• כלי תכנון מתקדמים לבנית שירותים עצמיים Self-Services
• ניתוב מרובה רבדים כגון, קביעת עדיפויות, Skill Based Routing, ניתוב ע"פ סטטיסטיקה, חוקים עסקיים, הגדרות לקוח ועוד.
• ממשק נציג ידידותי ומותאם משתמש
• אפשרות עבודה PC-Less
• כלי ניהול מתקדמים, דוחות Real Time והיסטוריים, שליטה בעבודת הנציג ושיוכו לתורים.
• דוחות Cradle to Grave
• Outbound, Callback וחייגן
• ממשק אדמיניסטראטור אחיד לכל המערכת, ידידותי וקל לתפעול

 

לעמוד היצרן
Aeonix Contact Center

מתעניינים במוצר זה?

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם

הטופס נשלח

פנייתכם התקבלה
בהצלחה!