CES (Customer engagement solutions)

Composit Contact Center

מערכת קומפוזיט Composit מבית תדיראן טלקום הינה מערכת מוקדי שירות (Contact Center) עשירה, תוצרת כחול לבן, בעלת בסיס התקנות של כ-200 לקוחות בסקטורים שונים (ציבורי, קמעונאי, פיננסים, בריאות והייטק).

Composit משלבת על גבי פלטפורמה אחת יישומים רבים כדוגמת IVR, CTI, ניהול נציגי השירות, קמפיינים, טיפול בשיחות נכנסות, שיחות יוצאות, SMS, FAX, Email, תמיכה בחוקים עסקיים לניתוב, תמיכה ב-Call Back (כולל Call Back רגולטיבי), Call Proxy ועוד. המערכת מאפשרת שליטה ובקרה ממערכת ניהולית אחת וניתנת להתקנה על גבי שרתים פיזיים או וירטואליים.

תכונות מערכת Composit:

1. מרכזיה, רישוי, שרתים, מערכות הפעלה ובסיסי נתונים

• מערכת ה-Composit מתממשקת בצורה מלאה למרכזיות קורל ו-Aeonix
• התקנת המערכת על גבי תשתית וירטואלית – VMWare ESXi
• תמיכה בשרתי Windows Server 2008 R2 64 Bit
• תמיכה ב-Microsoft Exchange 2010, 2013 וב-Google App לניהול ותפעול הדואר האלקטרוני עבור רישוי Agent Mail.

2. שרידות, גיבוי והצפנה

• CTI Distribution עבור גיבוי חם – תמיכה במספר שרתי CTI בו זמנית.
• תמיכה ב-SSL – המערכת תומכת ב-HTTPS, יחד עם תמיכה ב-Web Services מסוגים שונים (WSDL, Rest, XML) מול מערכות שונות בארגון
• תמיכה ב-Single Sign On

3. נציג PCLess

נציג PCLess מתאים לארגונים המעוניינים לנהל קבוצות משתמשים כגון הנהלת חשבונות, גביה באמצעות מערכת Contact Center אך לא מעוניינים כי המשתמשים יעבדו עם ממשק טלפוני ממוחשב אלא יעשו שימוש בטלפון הפיזי (באמצעותו יגדירו כניסה למערכת, ניירת, הפסקה וכיו"ב.

4. מודול Composit Analytics

מודול Composit Analytics הינו מודול דוחות המספק תמונה מקיפה אודות פעילות הנציגים והקמפיינים במערכת. הדוחות מציגים נתונים היסטוריים בתצוגות טבלאיות וגרפיות.
מודול זה מאפשר התאמות ויצירת דוחות נוספים הכוללים מידע הן ממערכת ה-Composit והן מהמערכות הארגוניות של הלקוח, כך שהמשתמשים יקבלו תמונה מקיפה של הפעילות.

דוגמת דו"ח נציגיםדוגמת דו"ח נציגים
דוגמת דוח אחוז שיחות נענות וננטשות השוואתידוגמת דוח אחוז שיחות נענות וננטשות השוואתי
דוגמת דוח Call Back ו-Proxyדוגמת דוח Call Back ו-Proxy

תכונות נוספות

• תמיכה ב-Call Back רגולטורי
• ממשק Web לטבלת הבקשות של ה-Call Back

יתרונות המערכת

• יכולת שליטה ובקרה ע"י מערכת ניהולית אחת
• שליטה בתורים ובעומס
• יכולת שינויי תסריטים באופן עצמאי והתאמתם לצרכי הארגון
• ממשקים למערכות ארגוניות

מערכת Composit מאפשרת גמישות תפעולית מקסימלית ומתן שרות אישי, יעיל ומהיר.
המערכת הינה פתוחה ותומכת בקלות בהוספת שירותים חדשים. הארכיטקטורה מאפשרת אינטגרציה פשוטה למערכות חיצוניות.

Composit Contact Center

מתעניינים במוצר זה?

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם

הטופס נשלח

פנייתכם התקבלה
בהצלחה!