Jacada Visual IVR

פתרונות נלווים למוקדי שירות CES

פתרון ה-IVR הויזואלי של חברת ג'קאדה-Jacada מספק פתרון לצורך של לקוח הקצה להגיע לגורם המתאים ביותר בארגון נותן השירות, ע"י התממשקות לשרת ה- IVRשל החברה ומתן יכולת ללקוח לקבל את אותו תפריט IVR קולי, רק באופן ויזואלי ((Visual-IVR . כך, יוכל הלקוח לגלוש מכל מכשיר נייד בתפריט בזמן אמת, בקלות ובמהירות ולהתקשר עם מרכז השירות. במידה ויבחר או יופנה אוטומטית להמשך טיפול ע"י נציג, תוצג היסטורית הפעילות של הלקוח, לנציג המטפל לשם קיצור זמן השיחה.

יתרונות המערכת:

• שיפור זמני השיחה
• שיפור חווית הלקוח באמצעות ביטול זמני המתנה
• הרחבת הקשר בין נותן השירות לבין לקוח הקצה
• פתרון ידידותי למשתמש
• נותן מענה לחוק "נגישות לנכים", מספק פתרון IVR לאוכלוסיית כבדי השמיעה
• הקטנת עומסים על המוקד הטלפוני
• ניתוב מדויק לנציג המתאים
• צמצום עלויות טלפוניה והכשרה

IVR נתב ויזואלי

פתרונות ה-IVR ויזואלי של ג'קאדה (Visual IVR) מיועד למגוון עסקים מ-SMB ועד Enterprise המעוניינים להרחיב את יריעת הפתרונות הקיימים שלהם עם פתרון ערך מוסף ויזואלי, ביניהם:

• מרכזי שירות לקוחות
• פורטלים / אתרים/ רשתות חברתיות
• אספקת שירותים באמצעות רשת האינטרנט
• ביצוע אינטגרציה ביישומי מערכות מידע
• הקמת פלטפורמות סחר אלקטרוני

לעמוד היצרן
Jacada Visual IVR

מתעניינים במוצר זה?

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם

הטופס נשלח

פנייתכם התקבלה
בהצלחה!