פתרונות נלווים למוקדי שירות CES

פתרונות הקלטה ואפליקציות NICE

מחויבות רגולטורית, שיפור חוויית שירות ותהליכים ארגוניים, מייצרים אצל הארגונים צורך בפתרונות הקלטה, הבטחת איכות ואנליטיקה. חברת NICE מובילת שוק עולמית בתחום פתרונות ההקלטה, המתמקדים בלכידת וניתוח אינטראקציות, קול ווידאו.

פתרונות NICE משמשים למעלה מ- 150 מדינות וכ-25 אלף לקוחות, כאשר קהלי היעד העיקריים אליהם פונים פתרונות החברה הינם מוקדי שירות בארגונים להקלטת נציגים, ארגונים בעלי אפליקציות וידאו וסקטורים שונים המחויבים רגולטורית להקליט את תעבורת האודיו/ וידאו שלהם (ממשלה, צבא, פיננסים, בריאות ועוד).

יכולות מערכת:

• ניהול אחיד של איכות השרות בארגון הכולל אפליקציית עיצוב טופס משוב והקלטת מסך, על מנת לספק תובנה הוליסטית על פעילות נציגי השירות ודוחות המוקד.
• תמיכה בעד 200 ערוצי הקלטה ב -VoIP, TDM וברשתות היברידית.
• תמיכה ב- D-Channel - ערוץ איתות לקבלת נתוני טלפוניה מתקדמים ללא סביבת CTI.
• פתרון קל לפריסה מהירה, המאפשר צמצום עלויות TCO אנשי הIT- וטלפוניה.
• זמינות מכל מקום בקלות באמצעות יישום מבוסס דפדפן אינטרנט.
• שרידות – אפשרויות מגוונות ליתירות המערכת.
• ניהול ואחסון מרכזי מקומי או מרחוק.

 

יתרונות עיקריים:

• תואם לתקנות רגולטוריות מחמירות להקלטת שיחה (תקני PCI)
• All-in-One - פתרון יעיל בשרת מסחרי יחיד
• שיפור היעילות התפעולית וחוויית הלקוח על ידי שיפור ביצועי נציגי השירות
• טפסי משוב דיגיטאליים- מאפשרים תובנות בנוגע לשביעות רצון הלקוחות ורמת שירות נציגי המוקד
• TCO נמוך עם פריסה מהירה הדורשים זמני התקנה והטמעה קצרים

מערכת הקלטה NICE

יישומי מערכות NICE:

1. פתרונות הקלטת אודיו/וידאו
2. זיהוי ביומטרי קולי
3. פתרון Mobile Reach
4. Interaction Analytics
5. Fizzback

מוצרים עיקריים:

Authentication – זיהוי ביומטרי קולי

• המערכת מאפשרת שימוש בקבצי הקלטה של הארגון (גם על בסיס מערכות הקלטה שאינן מסוג נייס) לצורך שיוכם לכרטיס הלקוח ב – CRM
• זיהוי הלקוח ואיתור מידע באמצעות החתימה הקולית שלו
• הזיהוי נעשה באמצעות שיחה חופשית של כ – 10-12 שניות בין הלקוח לנציג
התועלת המידית: קיצור זמן שיחה בכ– 20-30 שניות לפחות ואימות חד ערכי מהלקוח

Mobile Reach

• שימוש במכשירי Smartphone/ Tablets לטובת יצירת הזדמנויות עסקיות.
• זיהוי הזדמנויות מכירה בזמן אמת שאפשר להציע ללקוח עפ"י הגדרות הארגון.
• המערכת מזהה את כוונות הלקוח ומערבת את הגורם הארגוני המתאים ברגע הנכון בתהליך האינטראקציה.
• המערכת מאפשרת שיתוף קבצים ומסכים מלא בין הנציג ללקוח לצורך שליחת תמונות, חתימה על מסמכים וכד'.
• התועלת המיידית : חווית לקוח משמעותית והגברת המכירות בערוצים הדיגיטליים

Mobile Reach

Interaction Analytics

• המערכת מאפשרת ניתוח של מילים, ביטויים ומגמות תוך ניתוח מה שנאמר בשיחה וכן ממקורות כתובים כגון רשתות חברתיות, צ'אט ומייל.
• המערכת מאפשרת ניתוח של: כעס, התרגשות, שקט על הקו, זמן שיחה של נציג לעומת זמן שיחת לקוח (Talk Analysis).
• המערכת מאפשרת לקבל את נושאי השיחה העיקריים שעליהם מדברים לקוחותיכם (Hot Topics)
• התועלות המיידיות לארגון: שיפור יכולות השירות ומניעת שיחות חוזרות למוקד, סיוע במניעת נטישה, קיצור זמני שיחה ועוד.

Interaction Analytics

Fizzback

• המערכת מאפשרת ביצוע סקרים תוך הקלטת טקסט חופשי.
• המערכת מאפשרת התכתבות באמצעות SMS או מייל עם לקוח שזה עתה קיבל שירות, מה שמייצר תחושה של ליווי אישי.
• המערכת מאפשרת ניתוח טקסטואלי חופשי של טקסטים.
• המערכת מאפשרת קבלה של Dash Boards מתקדמים אודות ה –Voice Of the Customer
• התועלת המיידית : חווית לקוח משמעותית וסיוע בניתוח בעיות תפעוליות או אחרות שיש בארגון ברמה השירותית והתפעולית.

Fizzback

לעמוד היצרן
פתרונות הקלטה ואפליקציות NICE

מתעניינים במוצר זה?

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם

הטופס נשלח

פנייתכם התקבלה
בהצלחה!