פתרונות נלווים למוקדי שירות CES

Ergocom Crystal Quality

מערכת Crystal Quality הינה מערכת הקלטה וניהול איכות עובדים, המאפשרת בקרה וניתוח רמת השירות ואופיו, במטרה לייעל תהליכים ולספק חווית שירות גבוהה ללקוחות הקצה.

מערכת Crystal Quality מאופיינת ביכולות גבוהות וממשק עברית כולל התקנה ידידותית ומהירה, מאפשרת ניטור והקלטה של ערוצי שמע ומסכים בכמות של 4 עד 512 ערוצים בשרת יחיד ואלפי הקלטות במספר שרתים משולבים. המערכת מבצעת גיבוי של כל המידע הנדרש לכיוון מערכת הגיבוי הקיימת אצל הלקוח ביניהם גם מערך אחסון דיסקים.

ה–CQ הינו פתרון המתאים לכל סוגי הסביבות וצרכי הלקוח, משלוחות TDM לשלוחות IP, מפעילות של מוקדים קטנים עד גדולים, מהקלטה Total Recording והקלטת Selective Recording.

Features – פיצ'רים:

• תמיכה מלאה בשילוב הקלטת מסכי נציגים בסנכרון מלא עם הקלטות שמע
• ניהול איכות העובדים באמצעות טפסי משוב דיגיטאליים לצורך מתן ציון לאיכות השיחה
• מערכת חכמה לבניית תסריטי ניטור והקלטה כולל DLA לצורך חסכון ברישוי
• ממשק לחיבור ממערכות חיצוניות כגון CRM (כגון Microsoft ,Sales force ועוד)
• עמידה בתקן PCI כולל הצפנה Secure web based + מעקב אחרי משתמשי מערכת
• תמיכה באלפי ערוצי שיחה ומסכים כולל שרת פיזי ואו VM

מערכת הקלטה וניהול עובדים

יתרונות:

• המערכת פותחה סביב העקרונות של תקני ארכיטקטורה פתוחים, המאפשרים גמישות אינסופית בקישוריות, אינטגרציות והתאמה אישית
• ממשק המשתמש מבוסס פלטפורמה Web, זמין מכל מקום
• מערכת ההפעלה MS Windows
• מסדי הנתונים הינם SQL או אורקל
• חומרת המערכת יכולה להיות שרת תעשייתי סטנדרטי או VM
• נגן מובנה לשמיעת ההקלטות אודיו בשילוב מודול להקלטת מסך הנציג

מערכת הקלטה לעסקים
לעמוד היצרן
Ergocom Crystal Quality

מתעניינים במוצר זה?

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם

הטופס נשלח

פנייתכם התקבלה
בהצלחה!