CLOUD

Cloud UCaaS

בעולם של תקשורת מרובה, בו קיימים מגוון ערוצים להתקשרות עם לקוח הקצה (מוקד שירות לקוחות, אתר, רשתות מדיה חברתית וכו') ארגונים מחויבים לעמוד ברמת שירות מצוינת בערוצי התקשורת העומדים לרשותם.

תדיראן טלקום מספקת לחברות וארגונים שקט נפשי באמצעות פתרונות תקשורת מקיפים ומתקדמים טכנולוגית בענן, אחריות מקצה לקצה, כוח אדם מקצועי, תמיכה מסביב לשעון ובסיס תשתיות ענן מאובטח הכולל פיצ'רים מתקדמים.

פתרון יישומי Unified Communications & Collaborations בענן מאפשרים לארגונים לשפר את התפוקה, יעילות העבודה והעובדים ולחסוך תקורות כסף וזמן.

קהל היעד:

למגוון עסקים קטנים ובינוניים (SMB) המעוניינים לקבל את שירותי הטלפוניה שלהם תוך מינימום תקורות TCO, והתקשרות במודל Pay As You Grow, ביניהם:

• משרדי עו"ד
• רואי חשבון
• סוכני ביטוח
• משרדי פרסום
• חברות Startup
• כל ארגון המעוניין לחסוך בעלויות IT

Cloud UCaaS

יתרונות המוצר:

• תמיכה 360 מעלות, 24/7
• גמישות והתאמה להיקפי שימוש גדולים (Scalability)
• One stop shop ספק אחד המאגד את כל האספקטים הנדרשים (קווים, מכשירים, שירות ותמיכה)
• תמיכה במספר אתרים מבוזרים
• מחיר קבוע ונמוך יחסית
• ניהול עצמאי של המערכת ללא תלות בספק התקשורת
• הזדכות מלאה במע"מ כהוצאה מוכרת - חודש בחודשו

Cloud UCaaS

מתעניינים במוצר זה?

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם

הטופס נשלח

פנייתכם התקבלה
בהצלחה!

מוצרים נוספים