Unified Communications & Collaboration

מערכות הקלטה

כיום כמעט לכל ארגון, המספק שירות ללקוחות או לאזרחים, קיימת מערכת הקלטה. כיוון ששירות הלקוחות העסקי ניתן במספר ערוצים; קול, דואר אלקטרוני, מסרונים, שיחוח, ווידאו, וכו', התוצאה היא: המון DATA (נתונים) מצטבר.

בעת אירוע, המחייב זמן תגובה מיידי, איתור ושליפת נתון ספציפי הרצוי לנציג, הופכים לקריטיים. גם בזמני שגרה, לקוחות ישראלים ידועים בדרישתם לכאן ועכשיו, תכונה המייצרת צורך קבוע בהנגשת מידע שימושי בזמן הקצר ביותר. 

מערכות הקלטה לטלפוניה
prd_cat_image
מערכות הקלטה

מתעניינים במוצר זה?

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם

הטופס נשלח

פנייתכם התקבלה
בהצלחה!