פתרונות נלווים למוקדי שירות CES

BumpYard ניהול מדיה חברתית

BumpYard היא פלטפורמה לניהול מרכזי של מדיה חברתית בארגונים, הכוללת מודולים לניהול תוכן, חנות חברתית, קמפיינים פרסומיים, תחרויות, קידום מוצרים ושירותים, שירות לקוחות וגיוס עובדים. 

חברת תדיראן טלקום משווקת את פלטפורמת BumpYard כחלק מהיצע הפתרונות המגוונים שהיא מספקת ללקוחותיה בעולמות מוקדי השירות Customer Engagement Solutions.

כלי ניהול מדיה חברתית במוקדיםכלי ניהול מדיה חברתית במוקדים

BumpYard מייצרת תור עבודה אחד - מבוסס חוקים עסקיים המכיל פניות מכל הערוצים שמפעיל הארגון: טלפון, אימייל, צ'אט, סמס, וואטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב. איחוד הפניות למקום אחד, מבטל את הצורך של הלקוח באינטגרציות מורכבות, או במעבר בין ערוצים רבים בחלונות נפרדים.

הפלטפורמה מאפשרת תקשורת דו כיוונית עם הלקוחות מ-Inbox אחד אשר מנהל את כל השיחות ומנתב אותם לנציגים לפי חוקים עסקיים כמו עומסים, דחיפות, התמחות, ערוץ, SLA ועוד.

הניתוב החכם של באמפירד מבוסס על אלגוריתים מהפכני לניתוב פניות מכל סוג ומקור ומונע צורך בניהול תורים מורכב. כמו כן, ישנה אפשרות להפניית הלקוח לנציג אישי קבוע המטפל בכל פניות הלקוח, במטרה לייצר המשכיות בטיפול ולקצר את משך הטיפול בפנייה.

בפלטפורמת באמפירד משולבת מערכת המאפשרת לנציג להתייעץ עם גורמים מומחים באגרון, צוות/אחמ"ש או להעביר פניות להתייחסות/ייעוץ גורמים חיצוניים שלאו דווקא עובדים על המערכת. כאשר הפנייה מתועדת בהיסטורית השיחה.

BumpYard מכילה מגוון רחב של אפליקציות חכמות כדוגמת צ'אט חי , שירות לקוחות, צור קשר ועוד שניתן להתקין בקלות באתר הלקוח, בעמוד הפייסבוק או באפליקציית המובייל.

בפלטפורמה מערכת דו"חות ענפה המאפשרת ללקוח שליטה מלאה בכל ערוצי התקשורת עם הלקוחות: ממוצעי שיחות לפי ערוץ, נושאי השיחות בהתפלגות לערוצים, מדדי SLA , מדדים לבחינת הביצועים של הנציגים ועוד.

המערכת פתוחה לאינטגרציה פשוטה עם מוצרים חיצוניים כגון CRM.

עקב רגישות המידע שעובר בערוצי הארגון, באמפירד מבטיחה אבטחת מידע כולל מיסוך מידע רגיש, סינון מדייה, חסימות גישה לפי IP, אפשרויות שונות להתקנת המערכת(ענן, ענן פרטי או אצלכם בתוך ה LAN או ב-DMZ)

לעמוד היצרן
BumpYard ניהול מדיה חברתית

מתעניינים במוצר זה?

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם

הטופס נשלח

פנייתכם התקבלה
בהצלחה!