Banking Solutions

Banking Solutions

בימינו, מוסדות פיננסיים מעוניינים להגדיל את רווחיהם ובו בזמן להעניק לצרכנים שירותים טובים ויעילים יותר. חברת Diebold (דיבולד) האמריקאית מצליחה להפוך אידיאל זה למציאות. במשך למעלה מ-150 שנים, דיבולד מעניקה שירותים ופתרונות חדשניים כדי לאפשר למוסדות פיננסיים ועסקים לשפר ולטייב את עסקיהם תוך שילוב בין הידע של הלקוח, חשיבה השראתית והקשבה לעובדים. החברה עובדת בשיתוף פעולה מלא עם שותפים ולקוחות, כדי להבין את הצרכים של השוק המקומי ולהעניק פתרונות, המסייעים למוסדות פיננסיים ועסקים לצמוח. כמומחים בשוק הפיננסי, מצליחה Diebold לגשר בין העולם הפיסי לעולם הדיגיטאלי על ידי מינוף הטכנולוגיה כדי לספק נוחות, יעילות וחוויה מאובטחת.

משרדיה הראשיים, של חברת Diebold ממוקמים בקנטון אוהיו, שבארה"ב ובה מועסקים למעלה מ-15,000 עובדים ברחבי העולם, מתוכם 8,500 עובדי שטח מקצועיים. לחברה נציגויות שונות בלמעלה מ-90 מדינות והיא פועלת ב- 600 ערים שונות. לדיבולד הכנסות בסך 2.4 מיליארד דולר בשנה והיא נסחרת בבורסת "ניו יורק" תחת הסימול "DBD". חברת Diebold היא חברה ותיקה בשוק עם ניסיון רב של שנים ומוצריה השונים מותקנים במאות סניפים סניפי הבנקים השונים בישראל ובעולם כולו.

תדיראן טלקום היא הנציגה הבלעדית והרשמית של חברת Diebold בישראל והיא זו המשווקת, מטמיעה ותומכת בפתרונותיה החדשניים למוסדות פיננסיים ועסקים בישראל, ביניהם פתרונות בתחום ה- ATM (כספומט/ בנקט/ סניפומט) והשירות העצמאי (Self Service).

 

התאמה ללקוח

עמדות ה- Self Service של חברת Diebold הינן ייחודיות בגמישותן וביכולת ההתאמה האישית (Customization) שלהן לכל לקוח בהתאם לדרישותיו ובכדי לענות על צרכיו מבחינת פונקציונליות, חיבוריות וכדומה. זאת במטרה לאפשר אספקת שירותים שונים ללקוחות שונים בהתאם לתצורות ולדרישות הספציפיות של הלקוח.

 

מבנה עמדות Self Service

עמדות ה- Self Service של חברת Diebold מצטיינות במראה מרשים ומסיבי. ממשקי העמדה שקועים בעמדה ומאפשרים למשתמש פרטיות מרבית ואינטימיות בעת ביצוע פעולות. בנוסף, מבנה זה מאפשר ללקוח להשתמש בעמדה ללא הפרעות מהסביבה, לרבות מניעת מסרי אודיו העוברים אל הלקוח להתפזר בחלל ובכך לאפשר קשר טוב יותר עם המשתמש.
כמו כן, מבנה העמדה מאפשר מיתוג ספציפי וייחודי של הלקוח לפי בחירתו, לרבות הוספת לוגו חברה, הדבקת מדבקות על צדדיה וכדומה.

 
תקנים ורגולציה

עמדות ה- Self Service של חברת Diebold עומדות בכל תקני הנגישות הבינלאומיים ובתקן הנגישות האמריקאי ADA.
התקן הישראלי ניתן על ידי מכון התקנים בישראל, לאחר בדיקות מעמיקות ובחינת צרכי השוק המקומי.


שירות לקוחות ותמיכה טכנית

חטיבת השירות של תדיראן טלקום מורכבת ממהנדסי שירות בעלי ידע וניסיון רב בחומרה ובתוכנה המתמחים במתן שרות למכשירי ATM של חברת Diebold. מוקד שירות הלקוחות של תדיראן טלקום פועל 24/7 והוא נותן מענה במקרים של תקלה ומאפשר פתרון תקלות מיד עם התרחשותן. במידה ונדרש ביקור טכנאי בחצר הלקוח, לתדיראן טלקום צוות טכנאים מקצועי, בפריסה ארצית, ומספק שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

  • prd-alt

    ATM

    מידע מלא על עמדות ה-Self Service של Diebold מסוג Opteva

    גלה עוד על
    ATM >

  • prd-alt

    ATM WALL

    ה-ATM WALL הוא גם קיר וידאו וגם עמדת שירות עצמית המספקת חווית שירות חדשה ומרגשת למשתמשים. כאשר משתמש מתקרב לטרמינל ה-WALL הוא מזוהה על ידי מערכת סנסורים, הגורמת לצידי העמדה להפוך לחלביים ואטומים למראה, על מנת לספק לו פרטיות

    גלה עוד על
    ATM WALL >