CES (Customer engagement solutions)

CES (Customer engagement solutions)

רמת שירות הלקוחות אליה מורגלים לקוחות הקצה, מקבלי השירות, עולה ומשתפרת משנה לשנה. בפנייה קבלת שירות הלקוח מצפה לבחור ממגוון אפשרויות תקשורת, את הנוחה והזמינה לו. זמני ההמתנה ארוכים אינם עוד מתקבלים על הדעת ואף זוכים לתגובות ברשתות החברתיות ולנזק תדמיתי למותג. מכאן שאספקת שירות לקוחות ברמה גבוהה הינה קריטית לכל ארגון. יחד עם זאת, הקמה ותחזוקה של מוקד שירות עלולה להיות מורכבת, לנצל משאבים ארגוניים רבים ולגזול זמן רב.

פתרונות ה- (CES (Customer engagement solutions - של תדיראן מעניקים מענה לכל אלו ועוד, ובשילוב עם ניסיוננו הרב בעולמות התקשורת, יאפשרו לארגונים ליצור קשר חזק ומפרה עם לקוחות הקצה, בקלות ובמהירות. הפתרונות כוללים ריבוי ערוצים (דיגיטל, מולטימדיה וכו'), ניהול קמפיינים וחייגנים, יכולות ניהול וניטור מרשימות, תוך התייחסות לכלל המחלקות בארגון אשר עוסקות בשירות ללקוחות הקצה.
תדיראן טלקום מובילה בישראל את תחום מוקדי השירות, עם גוף תמיכה (Professional Services) מקצועי גדול ויכולת תמיכה ושירות במגוון טכנולוגיות רחב.

תדיראן מציעה שלושה פתרונות CES-

משפחת מוצרי ComposIT: מערכת כחול-לבן מבית תדיראן, מותאמת לדרישות הייחודיות של מוקדי השירות בארץ במגוון מגזרים, כגון: פיננסים, מלונאות ואירוח, הייטק, קמעונאות, המגזר הציבורי ועוד. מערכות ComposIT כוללות מגוון יישומי CTI, דוגמת: ניתוב הלקוח למוקדן המתאים ביותר, הקפצת מסכים, שליפה וכתיבת מידע לבסיסי נתונים וכו'. למיטב ידיעתנו זו מערכת מוקד השירות הנפוצה בישראל.

משפחת מוצרי (ACC)Aeonix Contact Centre : מערכת מתקדמת, משולבת בפלטפורמת Aeonix, המאפשר פתרון All in One מהמתקדמים ביותר הקיימים בשוק התקשורת העולמי (המשלב את מוקד השירות על שלל יכולותיו הכוללות IVR/CTI/SKBR/Multimedia, במערכת ה- UC&C), מתאים לסביבת IT וירטואלית מודרנית, שייחודה בקלות היישום ובפשטות היכולת של המשתמש להתאימה לצרכים משתנים בכוחות עצמו.

משפחת מוצרי Interactive Intelligence: תדיראן היא נציגתה בישראל של חברת Interactive Intelligence, מובילה עולמית במוקדי שרות אינטגרטיביים מתקדמים התומכים במתן מענה ללקוחות בקול, Chat, Video, Email ועוד. פתרון Interactive Intelligence מוביל בחדשנות בתחום טכנולוגית מוקדי שירות, זהו פתרון All In One מתקדם לפיתוח, ביזור ותפעול של מוקדי שירות, המציע מערכת חכמה, מקיפה ויעילה בתחום ניהול חווית הלקוח.

בנוסף, תדיראן מספקת פתרונות ערך מוסף בעולם ה- CES אשר יהפכו את חווית שירות הלקוחות של כל ארגון למושלמת, כגון מערכות Business Intelligence (בינה עסקית), ומערכות ניהול ידע, מערכות הקלטה מתקדמות, יישומי IVR ויזואלי (Visual IVR) ו-Video Conferencing.

  • prd-alt

    פתרונות נלווים למוקדי שירות CES

    תדיראן טלקום מציעה מגוון פתרונות נלווים לעולם מוקדי השירות CES - Customer engagement solutions

    גלה עוד על
    פתרונות נלווים למוקדי שירות CES >

  • prd-alt

    Aeonix Contact Center

    Aeonix Contact Center הינה מערכת All IN One מבוססת תוכנה המותקנת על גבי שרתי פלטפורמת איוניקס, המערכת כוללת אפליקציות מוקדי שירות, ניהול וניטור משמרות עבודה, תמיכה ביישומי שרידות מתקדמים ופיזור גאוגרפי של נציגי השירות.

    גלה עוד על
    Aeonix Contact Center >

  • prd-alt

    Composit Contact Center

    מערכת Composit Contact Center (קומפוזיט ) מבית תדיראן טלקום הינה מערכת מוקדי שירות הפופולארית במדינת ישראל ובעלת בסיס התקנות של מאות לקוחות ישראלים, במגוון רחב של גדלים וסקטורים: ציבורי, קמעונאי, פיננסים, בריאות והייטק.

    גלה עוד על
    Composit Contact Center >

  • prd-alt

    Interactive Intelligence Contact Center

    פלטפורמת Interactive Intelligence מובילה בחדשנות בתחום טכנולוגית מוקדי השרות. זוהי פלטפורמה אחודה, All in One מתקדמת לפיתוח, ביזור ותפעול של מוקדי שרות המציעה פתרון חכם, מקיף ויעיל בתחום ניהול חוויית הלקוח.

    גלה עוד על
    Interactive Intelligence Contact Center >