CLOUD

CLOUD

בעולם של תקשורת מרובה, בה מגוון ערוצים להתקשרות עם לקוח הקצה; מוקד שירות לקוחות, אתר, מדיה חברתית וכו', ארגונים מחויבים לרמת שירות מצוינת בערוצי התקשורת אשר עומדים לרשותם.
באמצעות תשתיות הענן של חברת תדיראן טלקום, מתאפשרת תקשורת רציפה בין אנשים, ללא קשר למיקומם או אמצעי התקשורת העומד לרשותם. פתרון יישומי Unified Communications & Collaborations בענן מאפשרים לארגונים לשפר את יעילות העבודה ואת יעילות העובדים.
תקשורת במודל ענן הינה הדרך האפקטיבית ביותר והמהירה ביותר ללקוחותינו ליישם וארכיטקטורות UC&CC.
תדיראן טלקום מאפשרת ללקוחותיה מספר דרכים להטמעת מערכות Aeonix, בין אם באמצעות ענן פרטי או ציבורי, כולל הטמעה בסביבת Amazon Web Services, ספקית השירות הבין לאומית הראשונה המריצה פתרונות איוניקס בענן.
לשם מתן שירותי ענן מקצועיים לעסקים הקימה תדיראן תשתית מיתוג ומחשוב מתקדמת ומגובה, המספקת שירותי Unified Communications

מתקדמים לעד כ-100,000 משתמשים וכוללים גם את השירותים הבאים:

• מערכות תמיכה, ניהול וניטור יישומי הענן
• תשתיות חיוב וגביה (Billing)
• התקנת תשתית מתאימה בחצרי לקוחות. לקליטת שירותי הענן

  • prd-alt

    Cloud UCaaS

    ענן ה-UC של חברת תדיראן טלקום מספק ללקוחות SMB/SME שירותי טלפוניה מתקדמים בענן, עם תשתיות IP המותאמות אישית לארגון, מוטמעות בו תוך זמן קצר ומלוות בתמיכה 24/7.

    גלה עוד על
    Cloud UCaaS >