פתרונות נלווים למוקדי שירות CES

פתרונות נלווים למוקדי שירות CES

תדיראן טלקום מציעה מגוון פתרונות נלווים לעולם מוקדי השירות CES - Customer engagement solutions

  • prd-alt

    פתרונות הקלטה ואפליקציות NICE

    תדיראן טלקום משווקת את פתרונות ההקלטה של חברת NICE, מובילת שוק עולמית בתחום. הפתרונות מתמקדים בלכידת וניתוח אינטראקציות, קול ווידאו.

    גלה עוד על
    פתרונות הקלטה ואפליקציות NICE >

  • prd-alt

    Aeonix Logger

    ה –Aeonix Logger הינו פתרון הקלטה אמין, מוכח וגמיש הניתן להתאמה לצרכי מוקדי שרות לקוחות בסקטורים המובילים במשק.

    גלה עוד על
    Aeonix Logger >

  • prd-alt

    BumpYard ניהול מדיה חברתית

    BumpYard היא פלטפורמה לניהול מרכזי של מדיה חברתית בארגונים, הכוללת מודולים לניהול תוכן, חנות חברתית, קמפיינים פרסומיים, תחרויות, קידום מוצרים ושירותים, שירות לקוחות וגיוס עובדים.

     

    גלה עוד על
    BumpYard ניהול מדיה חברתית >

  • prd-alt

    Ergocom Crystal Quality

    מערכת Crystal Quality הינה מערכת הקלטה וניהול איכות עובדים, המאפשרת בקרה וניתוח רמת השירות ואופיו, במטרה לייעל תהליכים ולספק חווית שירות גבוהה ללקוחות הקצה.

    גלה עוד על
    Ergocom Crystal Quality >

  • prd-alt

    Jacada Visual IVR

    פתרון ה-IVR ויזואלי של חברת Jacada מאפשר ללקוחות הקצה להגיע לגורם המתאים ביותר בארגון באמצעות שירותים ויזואליים. כך, יוכל הלקוח לגלוש מכל מכשיר נייד בתפריט בזמן אמת, בקלות ובמהירות ולתקשר עם מרכז השירות. במידה ויבחר או יופנה אוטומטית להמשך טיפול ע"י נציג.

    גלה עוד על
    Jacada Visual IVR >

  • prd-alt

    QlikView Business Intelligence Tool

    QlikView הינו מוצר הבינה העסקית המוביל במדינת ישראל, המתפקד כחלק ממערך BI לניהול, ארגון וניתוח של מידע עסקי.

    גלה עוד על
    QlikView Business Intelligence Tool >