שירות לקוחות

מרכז שירות ותמיכת לקוחות

רשתות תקשורת הן מרכיב קריטי בתפקודו של כל עסק, לפיכך מרכז השירות של תדיראן מנטר באופן רציף (24/7) את מגוון הפתרונות באתרי הלקוחות למניעת תקלות ומאפשר פתרון תקלות מיד עם התרחשותן. צוות עובדיה של תדיראן, המונה כ-150 מהנדסים, טכנאים, מומחי תקשורת ומחשבים בעלי הכשרה גבוהה ומגוון רחב של הסמכות, בולט בידע טכנולוגי וברמת שירות הלקוחות הגבוהה אותה הוא מספק. באמצעות מרכז שירות הפועל ללא הפסקה וצוות טכנאים בפריסה ארצית, המספקים שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, הצוות מתחזק מעל 1,500 לקוחות עסקיים, 850,000 מבואות ומספקת שירותי Professional Services לכ-200 מרכזי שירות, בכל רחבי המדינה. 

דרכי התקשרות למרכז השירות

כחלק מתפיסת השירות הכוללת, השמה דגש על זמינות ונגישות, אנו מעמידים לרשותך ערוצים שונים ליצירת קשר עם מרכז השירות:

  • service_phone
    שיחת טלפון - 03-9262626

    מספר אחד לכל הפניות המנותב למערכת Contact Center אשר מפעילה ניהול תורים מלא, כולל אפשרות להשארת פרטי התקשרות תוך שמירת המקום בתור.

  • service_mail
    דואר אלקטרוני

    מרכז שירות לקוחות: servicedesk@tbsi.co.il

  • service_fax
    שליחת פקס

    מספרים נפרדים המופנים ישירות לתיבות הדוא"ל הייעודיות.
    מתגים: 03-9262481
    אפליקציות: 03-9262482

  • service_hours
    שעות פעילות מרכז השירות

    ימים א'-ה' 07:30 - 16:30
    יום ו' 08:00 - 13:00 (טיפול בתקלות בלבד)
    ביתר הזמן ניתן להשאיר הודעה במערכת הניתוב, אשר תטופל למחרת, עם פתיחת מרכז השירות
    בכל פנייה לקבלת שירות יש להצטייד במספר המרכזייה.

     

     נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת!

תדיראן טלקום מספקת שירותי תמיכה למערכות התקשורת המובילות בעולם בתחומי ה- UC וה- CES, ביניהן:

פתיחת פניית שירות

השאירו פרטי קשר ותיאור פנייה ומרכז השירות שלנו יסייע לכם בהקדם!

הטופס נשלח

פנייתכם התקבלה
בהצלחה!

נשלח אליכם אימייל לתיבת המייל. אנא לחצו אישור ההרשמה בכדי להמשיך בתהליך.