יתרונות של מיקור חוץ

בשנים האחרונות נהיה יותר ויותר מקובל להעביר אלמנטים שונים בפעילות העסקית, הן בחברות קטנות ועל אחת כמה וכמה בחברות גדולות, תהליך של מיקור חוץ. המשמעות של מיקור חוץ מאוד פשוטה: כדי שהחברה תוכל להתמקד בתחומי הליבה שלה ולנצל את כול המשאבים בפעולות שבהן היא מצטיינת ומתמחה, הפעולות הנחוצות לתפעול היומיומי של העסק, מופקדות בידי גורמים אחרים, שלמעשה מספקים שירות מקצועי בתחום המומחיות שלהם לחברה.


אחת הדוגמאות הטובות ביותר למיקור חוץ היא העברת האחריות על צי הרכב, לחברת השכרת רכבים: במקום שחברת ההיי טק תרכוש רכבים ותדאג לתחזוקה שלהם, היא מבצעת מיקור חוץ של תחום הרכב ומפקידה את האחריות בידי חברה שזוהי המומחיות שלה. מיקור חוץ ניתן לראות באינספור תחומים, החל משירותי קייטרינג וכלה בכל מה שקשור לשרתים וירטואליים, מוקדי שירות לקוחות ועוד. במאמר שלפניכם נזכיר את היתרונות המרכזיים של מיקור חוץ.


לקבל שירותים מבלי להתחייב לדבר

אחד היתרונות המרכזיים בבחירה במיקור חוץ, בא לידי ביטוי בכך שהחברה לא תמיד צריכה להתחייב בפני נותן השירות לתקופת עבודה מסוימת מראש. למעשה כל מה שקשור לתנאי העסקה, לגיוס עובדים, להכשרה של עובדים, להטמעה של נהלים וכיוצא באלה, נחסך מהחברה. כל התהליכים הנ"ל דורשים הרבה מאוד אנרגיה ומשאבים ולכן כאשר מבצעים מיקור חוץ של תחום כזה או אחר, מתפנים הרבה מאוד משאבים שמופנים לטובת פעולות הליבה של החברה.

נסו לחשוב לרגע על כל הפעמים שבהן לא הייתם מרוצים מעבודתו של עובד מסוים בחברה ובכל זאת לא עשיתם דבר. כשמעסיקים עובדים דרך חברה חיצונית, הדברים הרבה יותר פשוטים, שכן החברה החיצונית תמיד תשאף להישאר ביחסי עבודה מצוינים. הודות לכך, בכל מקרה של חוסר שביעות רצון מעובד כזה או אחר, די בתלונה לקונית, בשביל שהעובד יוחלף. במילים פשוטות: מינימום של כאבי ראש וחוסר נעימות, מקסימום של נוחות ויעילות.


מקצועיות ואיכות ברמה גבוהה במיוחד

יתרון חשוב נוסף שיש להזכיר, נוגע לרמת השירות שאותו מקבלים כאשר פונים לאפשרות של מיקור חוץ. הכוונה היא לכך שלדוגמה חברה העוסקת באספקת שירותי קייטרינג לצורך העניין, לנצח תהיה טובה יותר בתחום הספציפי הזה, בהשוואה למשל לחברת היי טק. כנ"ל לגבי חברה העוסקת באופן בלעדי באבטחת מידע או בכל תחום ממוקד אחר. כמו כן כשפונים לאפשרות של מיקור חוץ, אפשר להוציא לפועל מכרזים ולדאוג לכך שרק החברה שמספקת את השירות הטוב ביותר ובמחיר הטוב ביותר, תזכה לעבוד אתכם.


יכולת בקרה אבסולוטית

לא אחת כאשר ארגון מסוים חולש על יותר מדי תחומים שאינם בהכרח תחומי המומחיות שלו, נוצר מצב של כאוס ובלגן ויכולת השליטה על התחומים השונים הולכת ונחלשת. לעומת זאת במיקור חוץ, פני הדברים שונים מאוד. זאת כיוון שספקי השירות החיצוניים מחויבים לספק גם דו"חות תקופתיים ולעתים אפילו על בסיס יומיומי לחברה שלה הם מספקים שירות. העבודה מול ספקי השירות מתבצעת בשקיפות מלאה וכך יכולה החברה להישאר בכל רגע נתון "עם אצבע על הדופק".


גמישות מקסימאלית

לסיום נציין כי הבחירה באפשרות של מיקור חוץ מאפשרת ליהנות מגמישות מרבית. כפי שאתם ודאי יודעים, לא תמיד השירותים הדרושים, נחוצים באופן שוטף. במקרים מסוימים ישנו צורך למשל בארונות של ציוד תקשורת לצורך פרויקטים גדולים המתנהלים באופן זמני. האם במקרים מעין זה יהיה חכם יותר לרכוש ציוד תקשורת יקר או פשוט לשכור את שירותיה של חברה המתמחה בתחום באופן זמני? התשובה ברורה. כנ"ל לגבי מקרים שבהם ישנו צורך בהקמה של מוקדי שירות באופן זמני בלבד לטובת השקה של קמפיין או שירות חדש, המצדיק תמיכה נרחבת יותר מזו המסופקת ללקוחות באופן קבוע.  

0 צפיות

תדיראן טלקום 

היצירה 23, פתח תקווה, 49512

דוא"ל: ​             info@tbsi.co.il
שירות לקוחות:   03-9262626 
לשכה:               03-9262646
פקס:                 03-9262950

afcon-logo-footer.png
  • White Facebook Icon
  • Tadiran Telecom Linkedin

עקבו אחרינו גם ב-

© 2019 כל הזכויות שמורות תדיראן טלקום - פתרונות תשתיות תקשורת ומרכזיות לעסקים