-
הכל כלול - שירותי טלפוניה מתקדמים, Unified Messaging, נתב שיחות, המתנה נעימה, שיחות וידאו, שיחות ועידה, חיוג מכל מקום ועוד.
-
ניהול מוקד מתקדם - פתרון מלא למוקדי מכירות ושירות כולל סרגל כלים לנציג, ניטור מוקד, חייגנים, דוחות ועוד.
-
פשוט וקל להפעלה - שימוש בתשתית המחשוב הקיימת ובחיבור אינטרנט סטנדרטי.
-
גמיש וחסכוני - אין צורך ברכישת ואחזקת ציוד יקר, תשלום חודשי קבוע, הוספת והורדת שירותים על פי הצורך.
-
תמיד מחובר - ניידות באמצעות אפליקציה למחשב ולסמארטפון עבור כל שלוחה.
-
תמיכה בכל ערוצי התקשורת - אפשרות לתמיכה בצ'אט, וואטסאפ, פייסבוק, דוא"ל, מסרונים וכו'.
-
ניהול ובקרה - ניהול משתמשים, בקרת עלויות, הקלטת שיחות ועוד.
עושר רב של תכונות ויישומים עסקים
Aeonix Dispatch Console
עמדת חדר מצב ושליטה המאפשרת להיענות בזמן אפסי לאירועים שונים, הן בזמני שגרה והן בזמני חירום, על מנת לספק תקשורת רציפה ונקייה מהפרעות בין כלל הגורמים עם כל יחידות הקצה ברשותם. היישום עוזר לגורמי הבקרה לתקשר עם עמיתיהם בלחיצת כפתור ומאפשר לבקר לבצע פעולות שונות לניהול אירועים בהפעלה מהירה ויעילה של תכונות המערכת, הקמת שיחות וועידה רבות משתתפים וניהולן, "התפרצות" לשלוחות על פי תיעדוף מנהל האירוע, הפעלת מערכות כריזה עם הודעות מוקלטות ו/או דיבור מנהל האירוע, הפעלת מצלמות קרובות, הצגת זמינות במסכי הבקרה והתקשרות מנוהלת לגורמי חוץ כגון: משטרה, מד"א, מכבי אש, חברת חשמל וכו'.
שירות שיחות ועידה
תמיכה מובנת בשיחות ועידה רבות משתתפים הן באמצעות ועידה יזומה והן באמצעות חדרי ועידה בתצורת Meet Me Conferencing. כמו כן, המערכת תומכת בועידות וידאו באמצעות שימוש ביחידות קצה מתאימות.
הקלטת שיחות
הקלטת אינטראקציות טלפוני IP ומסכי נציגים עם יכולת להקליט, לאחסן, לתייג, לחפש ולנגן קבצי הקלטה. הקלטת השיחות יכולה להתבצע בתצורה Total Recording או Selective Recording, בנוסף המערכת מאפשרת הקלטה בתצורת אקטיבית או פאסיבית.
מגוון רחב של טלפונים מתקדמים
טלפוני SIP במגוון דגמים התומכים במגוון תכונות מתקדמות כגון איכות קול HD, תמיכה בשיחות וידאו ועוד. המגוון הרחב בתוספת התמיכה בטלפוני צד שלישי בפרוטוקול SIP מאפשר שילוב והתאמה אופטימלית בין צרכי המשתמש לבין צרכי הארגון. כמו כן, קיימת תמיכה בטלפונים של מרכזיות הקורל.
Aeonix Contact Center
מערכת Center Contact מובנית בשרתי ה-Aeonix המאפשרת ניטור בזמן אמת, ניהול ובקרה של כל סוגי התקשרות לארגון כולל מגוון דוחות היסטוריים, הקלטת שיחות נציגים, אינטגרציה לבסיסי נתונים ומערכות CRM, ניתוב מרובה רבדים ועדיפויות הקפצת מסכים, סרגל כלים לנציג ואחמ"ש, חייגנים אוטומטיים, תקשורת כתובה, נוכחות ועוד.
איחוד הודעות (Unified Messaging)
מערכת איחוד הודעות מובנית הכוללת נתב שיחות מתקדם, ניהול הודעות קוליות, פקס ודוא"ל אלקטרוני. המערכת מאפשרת אינטגרציה עם שרת הדואר הארגוני, דוגמת MS Exchange כולל מנגנון סנכרון סטטוס ההודעות.
תקשורת אחודה (Unified Communication)
שימוש בממשק משתמש אחיד המשלב בין הטלפון השולחני, הטלפון הנייד והמחשב האישי כך המשתמש יכול לראות את זמינות אנשי הקשר, לנהל שיחות ועידה, לשלוח הודעות צ'אט וכו' באמצעות ממשק תקשורת מאוחד פשוט, קל ונוח לתפעול. ניידות (Mobility) המערכת כוללת מגוון תכונות ויישומים מתקדמים המאפשרים למשתמשים זמינות ושימוש במשאבי התקשורת של הארגון גם כאשר הם נמצאים בתנועה או מחוץ לארגון.
Aeonix Touch
יישום מתקדם המאפשר שימוש במחשב, טלפון סלולארי או טאבלט כשלוחה אינטגרטיבית של המערכת בכל זמן ובכל מקום תוך תמיכה בנוכחות (Presence), צ’אט, ספר טלפונים, יומן שיחות, חיפוש מתקדם, חניה על משתמש, שיחת וידאו וחיבור לתא קולי.