פתרונות ענן מתקדמים לעסקים

המאפשרים לכל עסק ליהנות מהתכונות 

המתקדמות ביותר באמצעות
פתרון חסכוני, גמיש ויעיל 

שירות BizCloud  הינו שירות טלפוניה חכם SaaS המותקן בענן ומספק את כל שירותי התקשורת הנדרשים לעסקים וארגונים קטנים-בינוניים

 

תכונות עיקריות:

  • נתב שיחות IVR –ניתוב השיחות לארגון בצורה חכמה הכולל פתיח ארגוני.

  • שיחה מזוהה - שיחות נכנסות מזוהות, כולל זיהוי מקור הפניית השיחה במידה והגיעה משלוחה אחרת בארגון. 

  • אפליקציית Softphone – כל שלוחה כוללת אפליקציית Softphone למחשב או לסמארטפון. 

  • ACD – ניתוב שיחות חכם לקבוצת שלוחות.

  • שיחה ממתינה לשלוחה - השמעת צליל "ממתינה" ואפשרות העברתה לשלוחה אחרת או לסלולרי.

  • שיחת ועידה - הקמת שיחת ועידה מרובת משתתפים.

  • שירותי עקוב אחרי – העברת שיחות נכנסות לשלוחות פנימיות, סלולריים, או מספרים חיצוניים.

  • פקס2מייל - פקס הנשלח ממכשיר פקס קווי יתקבל בתיבת דוא"ל (אופציונלי).

  • המתנה נעימה - הלקוח יכול לספק מוסיקה בהמתנה או ג'ינגל שיווקי ערוך שיושמע למתקשרים בזמן העברת השיחות בין השלוחות

  • בנתב.

  • תא קולי למייל - הגדרת תא קולי שההודעות המתקבלות יועברו באופן אוטומטי לדוא"ל שהגדיר הלקוח.

  • קודי תכונה- הפעלת תכונות וניהול השלוחה ע"י שימוש בקודי תכונה באמצעות מקשי הטלפון 

  • הקלטת שיחה – יכולות הקלטה לפי דרישה פר שלוחה או הקלטה אקטיבית של כלל השלוחות בארגון המאפשרת איתור שיחה על פי שלוחה, מספר טלפון, טווח זמן, ועוד.

  • שלוחות מרוחקות - מיקום השלוחות המוגדרות במערכת יכול להשתנות מעת לעת לפי צרכי הארגון אף בין משרדים שונים או מדינות.

  • חיבור למפ"א –אספקה של מספרי גישה ישירים (חי"פ) לכל שלוחה בארגון וכן ניוד מספרים קיימים.

  • שיחות ללא עלות - בין שלוחות במשרד או בין סניפים.

  • טלפוני IP -מגוון מכשירי טלפון IP מבית תדיראן לבחירה.

  • ממשקים אנלוגים – לחיבור בקרות דלת כניסה ופקסים אנלוגים.

Download icon.png

שירות Aeonix4Cloud הינו שירות טלפוניה חכם SaaS המותקן בענן ומספק את כל שירותי התקשורת הנדרשים לעסקים וארגונים בינוניים-גדולים .

 

בעולם של תקשורת מרובה, בו קיימים מגוון ערוצים להתקשרות עם לקוח קצה (מוקד שירות לקוחות, רשתות מדיה חברתיות וכו') ארגונים מחויבים לעמוד ברמת שירות מצוינת בערוצי התקשורת העומדים לרשותם.

 

תדיראן טלקום מספקת לחברות וארגונים שקט נפשי באמצעות פתרונות תקשורת מקיפים ומתקדמים טכנולוגית בענן, אחריות מקצה לקצה, כח אדם מקצועי, תמיכה מסביב לשעון ובסיס תשתיות ענן מאובטח כולל תכונות מתקדמות.

שירותי הענן של חברת תדיראן A4C מבוססים על מערכת Aeonix אשר הנה פלטפורמת תקשורת אחודה ובעלת יכולות הטמעה מרובות אתרים, מערכי Fault Tolerance המתקדמים ביותר שקיימים בעולם התקשורת העסקית לטובת שרידות וגיבוי, וירטואליזציה מלאה ותפיסת עולם של פתיחות והשקה למערכות צד ג' באמצעות ממשקים פתוחים. 

המערכת כוללת בנוסף כלי ניהול אינטואיטיביים לקידום תהליכים עסקיים ,התקנות תוכנה עדכוני גרסה וניהול תכונות משתמש.

באמצעות המערכת חברת תדיראן טלקום לוקחת אחריות על אתרי הלקוח One stop shop ומספקת פתרון תוך ניהול מקצה לקצה.

תכונות עיקריות:

  • שירותי טלפוניה כולל תאים קוליים ואפשרות לפקס (Unified Messaging).

  • תכונות טלפוניה מתקדמות לשלוחה עסקית כולל תמיכה בצ'אט, הצגת זמינות וכו'.

  • מערך מוקד שירות הכולל סרגל כלים לנציג, ניטור מוקד בזמן אמת, חייגנים ודוחות היסטוריים.

  • אינטגרציה למערכות CRM בהקפצת מסך בשיחה נכנסת ו-Click2Dial.

  • הקלטת שיחות של כלל השלוחות בארגון כולל שמירה ואחסון בענן.

  • אפליקציית Softphone למחשב או לטלפון הנייד לכל שלוחה בארגון.

  • מגוון מכשירי טלפון IP מבית תדיראן לבחירה.

  • ניהול השלוחות באמצעות ממשק Web GUI.

  • רישום שיחות.

  • חדרי ועידה קוליים.

  • חדרי ועידת וידאו מתוזמנים הכוללים שיתוף מסכים וצאט'.

  • גמישות ויכולת הרחבה וצמצום שלוחות בהתאם לצורך.

  • שירותי הקמה/התקנה בבית לקוח.

  • שירותי תמיכה ותחזוקה.

  • מערכות שליטה, בקרה, ניטור ואבטחת מידע.

  • חיבור למפ"א ואספקה של מספרי גישה ישירים (חי"פ) לכל שלוחה בארגון.

  • אפשרות לניוד מספרים קיימים.

תדיראן טלקום 

היצירה 23, פתח תקווה, 49512

דוא"ל: ​             info@tbsi.co.il
מכירות:             5125*

שירות לקוחות:   03-9262626 

  • White Facebook Icon
  • Tadiran Telecom Linkedin

עקבו אחרינו גם ב-

afcon-logo-footer.png

© 2019 כל הזכויות שמורות תדיראן טלקום - פתרונות תשתיות תקשורת ומרכזיות לעסקים