תדיראן טלקום 

היצירה 23, פתח תקווה, 49512

דוא"ל: ​             info@tbsi.co.il
שירות לקוחות:   03-9262626 
לשכה:               03-9262646
פקס:                 03-9262950

  • White Facebook Icon
  • Tadiran Telecom Linkedin

עקבו אחרינו גם ב-

afcon-logo-footer.png

© 2019 כל הזכויות שמורות תדיראן טלקום - פתרונות תשתיות תקשורת ומרכזיות לעסקים

פתרונות ענן מתקדמים לעסקים

המאפשרים לכל עסק ליהנות מהתכונות 

המתקדמות ביותר באמצעות
פתרון חסכוני, גמיש ויעיל 

Tadiran Cloud Solutions

Download icon.png

שירות BizCloud  הינו שירות טלפוניה, חכם, המותקן בענן ומספק את כל שירותי התקשורת הנדרשים לעסק, כך יכולים משתמשי השירות להתמקד רק בדברים החשובים בעסק.  

 

תכונות עיקריות:

  • נתב שיחות IVR המאפשר להוסיף פתיח ארגוני ולנתב את השיחות בצורה חכמה: העברת שיחות נכנסות לשלוחות פנימיות, סלולריים, או מספרים חיצוניים.

  • שיחה ממתינה לשלוחה - השמעת צליל "ממתינה" ואפשרות העברתה לשלוחה אחרת או לסלולרי.

  • שיחות ללא עלות - בין שלוחות במשרד או בין סניפים.

  • שיחות ועידה - הוספת מתקשרים לשיחה ללא הגבלה או העברתם לחדר ועידה (אופציונלי).

  • פקס2מייל - פקס הנשלח ממכשיר פקס קווי יתקבל בתיבת דוא"ל.

  • שלוחות מרוחקות - מיקום השלוחות המוגדרות במערכת יכול להשתנות מעת לעת לפי צרכי הארגון אף בין משרדים שונים או מדינות.

  • ריבוי קווים - ניתן לקיים שיחות טלפון במקביל ללא הגבלת כמות קווים ביחס לשלוחות.

  • המתנה נעימה - הלקוח יכול לספק מוסיקה בהמתנה או ג'ינגל שיווקי ערוך שיושמע למתקשרים בזמן העברת השיחות בין השלוחות בנתב.

  • תא קולי למייל - הגדרת תא קולי שההודעות המתקבלות יועברו באופן אוטומטי לדוא"ל שהגדיר הלקוח.

  • שיחה מזוהה - שיחות נכנסות מזוהות, כולל זיהוי מקור הפניית השיחה במידה והגיעה משלוחה אחרת בארגון.

אפשרויות נוספות:

  • חדרי ועידה לביצוע שיחות ועידה מרובות משתתפים.

  • הפקת דו"חות מפורטים לצרכי בקרה.

  • מערכת הקלטת שיחות הכוללת ממשק בקרה ייחודי המאפשר איתור שיחה על פי שלוחה, מספר טלפון, טווח זמן, ועוד.

  • בקרת דלת כניסה IP כולל אפשרות שליטה גם מרחוק.

  • מספרי טלפון בינלאומיים - ניתן להקצות מספרים ממדינות שונות ולאפשר התקשרות לארגון בשיחה מקומית גם עבור לקוחות במדינות זרות.​

Download icon.png

בעולם של תקשורת מרובה, בו קיימים מגוון ערוצים להתקשרות עם לקוח קצה (מוקד שירות לקוחות, רשתות מדיה חברתיות וכו') ארגונים מחויבים לעמוד ברמת שירות מצוינת בערוצי התקשורת העומדים לרשותם.


תדיראן טלקום מספקת לחברות וארגונים שקט נפשי באמצעות פתרונות תקשורת מקיפים ומתקדמים טכנולוגית בענן, אחריות מקצה לקצה, כח אדם מקצועי, תמיכה מסביב לשעון ובסיס תשתיות ענן מאובטח כולל תכונות מתקדמות.

 

שירותי הענן של חברת תדיראן A4C מבוססים על מערכת Aeonix אשר הנה פלטפורמת תקשורת אחודה ובעלת יכולות הטמעה מרובות אתרים, מערכי Fault Tolerance המתקדמים ביותר שקיימים בעולם התקשורת העסקית לטובת שרידות וגיבוי, וירטואליזציה מלאה ותפיסת עולם של פתיחות והשקה למערכות צד ג' באמצעות ממשקים פתוחים. 
המערכת כוללת בנוסף כלי ניהול אינטואיטיביים לקידום תהליכים עסקיים ,התקנות תוכנה עדכוני גרסה וניהול תכונות משתמש.
באמצעות המערכת חברת תדיראן טלקום לוקחת אחריות על אתרי הלקוח One stop shop ומספקת פתרון תוך ניהול מקצה לקצה.

תכונות עיקריות:

  • ה A4C הינו פתרון לשירות טלפוניה ו-UM המיועד עבור לקוחות עסקיים.

  • פלטפורמת ענן הכוללת שרידות ויתירות מערכתית. 

  • תכונות טלפוניה מתקדמות לשלוחה עסקית ומוקד שירות.

  • מגוון מכשירי טלפון IP מבית תדיראן לבחירה.

  • שירותי הקמה/התקנה בבית לקוח.

  • גמישות ויכולת הרחבה וצמצום בהתאם לצורך.

  • שירותי תמיכה ותחזוקה.

  • מערכות שליטה, בקרה וניטור.

  • שירותי אבטחת מידע. 

  • שירותי חיוב חודשי בהתאמה (מרכזיה, מכשירי טלפון, שירותי מפ"א ועוד).

  • אספקה של מספרי גישה ישירים (חי"פ) לכל שלוחה בארגון.

  • ניוד מספרים קיימים.