
שירות טכני
רשתות תקשורת הן מרכיב קריטי בתפקודו של כל עסק, לפיכך מרכז השירות של תדיראן טלקום מנטר באופן רציף (24/7) את פתרונות התקשורת באתרי הלקוחות למניעת תקלות ומאפשר פתרון תקלות מיד עם התרחשותן.
צוות עובדיה של החברה, המונה כ-150 מהנדסים, טכנאים, מומחי תקשורת ומחשבים בעלי הכשרה גבוהה ומגוון רחב של הסמכות, בולט בידע טכנולוגי וברמת שירות הלקוחות הגבוהה אותה הוא מספק.
באמצעות מרכז שירות הפועל ללא הפסקה וצוות טכנאים בפריסה ארצית, המספקים שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, הצוות מתחזק מעל 1,500 לקוחות עסקיים, 850,000 מבואות ומספקת שירותי Professional Services לכ-200 מרכזי שירות, בכל רחבי המדינה.

עלוני הדרכה
כאן תוכלו למצוא מדריכי שימוש ותפעול למרכזייה ולטלפונים אשר ברשותכם:
Panasonic KX-NT543_546_560