מוקד השירות הטכני לשירותך

שעות פעילות

ימים א'-ה' 08:30 - 16:30
יום ו' 08:00 - 13:00 (טיפול בתקלות בלבד)
מעבר לשעות הפעילות ניתן להשאיר הודעה
במערכת הניתוב, אשר תטופל ביום העסקים הבא​

טלפון:    03-9262626​

דוא"ל:     moked.c@tbsi.co.il 

פקס:    03-9262950

בכל פנייה לקבלת שירות יש להצטייד במספר המרכזייה

שירות טכני 

רשתות תקשורת הן מרכיב קריטי בתפקודו של כל עסק, לפיכך מרכז השירות של תדיראן טלקום מנטר באופן רציף (24/7) את פתרונות התקשורת באתרי הלקוחות למניעת תקלות ומאפשר פתרון תקלות מיד עם התרחשותן.

 

צוות עובדיה של החברה, המונה כ-150 מהנדסים, טכנאים, מומחי תקשורת ומחשבים בעלי הכשרה גבוהה ומגוון רחב של הסמכות, בולט בידע טכנולוגי וברמת שירות הלקוחות הגבוהה אותה הוא מספק.

 

באמצעות מרכז שירות הפועל ללא הפסקה וצוות טכנאים בפריסה ארצית, המספקים שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, הצוות מתחזק מעל 1,500 לקוחות עסקיים, 850,000 מבואות ומספקת שירותי Professional Services לכ-200 מרכזי שירות, בכל רחבי המדינה. 

עלוני הדרכה

כאן תוכלו למצוא מדריכי שימוש ותפעול למרכזייה ולטלפונים אשר ברשותכם:

download_def.png

תדיראן טלקום 

היצירה 23, פתח תקווה, 49512

דוא"ל: ​             info@tbsi.co.il
שירות לקוחות:   03-9262626 
לשכה:               03-9262646
פקס:                 03-9262950

afcon-logo-footer.png
  • White Facebook Icon
  • Tadiran Telecom Linkedin

עקבו אחרינו גם ב-

© 2019 כל הזכויות שמורות תדיראן טלקום - פתרונות תשתיות תקשורת ומרכזיות לעסקים