מוקד השירות הטכני לשירותך
שעות פעילות
ימים א'-ה' 08:00 - 17:00
יום ו' 08:00 - 13:00 (טיפול בתקלות בלבד)
מעבר לשעות הפעילות ניתן להשאיר הודעה
במערכת הניתוב, אשר תטופל ביום העסקים הבא
טלפון: 03-9262626
דוא"ל: moked.c@tbsi.co.il
פקס: 03-9262950
בכל פנייה לקבלת שירות יש להצטייד במספר המרכזייה
שירות טכני
רשתות תקשורת הן מרכיב קריטי בתפקודו של כל עסק, לפיכך מרכז השירות של תדיראן טלקום מנטר באופן רציף (24/7) את פתרונות התקשורת באתרי הלקוחות למניעת תקלות ומאפשר פתרון תקלות מיד עם התרחשותן.
צוות עובדיה של החברה, המונה כ-150 מהנדסים, טכנאים, מומחי תקשורת ומחשבים בעלי הכשרה גבוהה ומגוון רחב של הסמכות, בולט בידע טכנולוגי וברמת שירות הלקוחות הגבוהה אותה הוא מספק.
באמצעות מרכז שירות הפועל ללא הפסקה וצוות טכנאים בפריסה ארצית, המספקים שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, הצוות מתחזק מעל 1,500 לקוחות עסקיים, 850,000 מבואות ומספקת שירותי Professional Services לכ-200 מרכזי שירות, בכל רחבי המדינה.