5a29971ba9e625.6991466915126750996959.pn

הגישו מועמדות

המשרות הרצויות מפורטות ברשימה המצורפת, ובמידה ואתה מעוניין במשרה או רואה את עצמך כמתאים לעבוד בחברתנו, אנא שלח את קורות חיים.

מסלול קריירה בתדיראן טלקום

תדיראן טלקום מציעה לעובדיה ולמועמדים פוטנציאליים בסביבת עבודה טכנולוגית מולטי-דיסיפלינארית, דינמית ומתפתחת. במידה ותבחרו להצטרף למשפחת תדיראן טלקום, תוכלו ליהנות מחברה טכנולוגית מובילה בישראל בתחום התקשורת, אשר מציעה ללקוחותיה מזה כ-45 שנים פתרונות מתקדמים ומערכות בעולם התקשורת העסקית.

 


• רוצה להיות חלק מעולם האפליקציות, יישומי BYOD ווידאו?
• האם מעניין אותך לעבוד בחברה מובילה ודינאמית ויחד עם זאת בעלת ניסיון של עשרות שנים בשוק התקשורת הישראלי?
• האם אתה מוביל בתחומך ומעוניין להשתלב בחברה מובילה?
• האם אתה רוצה להיות חלק מקבוצה מנצחת?

כחברה אשר חרטה על דגלה "להוות הבחירה הטבעית של הלקוחות ושל העובדים והמועמדים החיצוניים לכל עולם התקשורת" אנו מחויבים להציע ללקוחותינו את הפתרונות המובילים אשר מביאים ערך עסקי מהותי ואשר בין היתר עומדים בקצה החדשנות הטכנולוגית.

 

סביבת העבודה שלנו הינה קצבית, מהירה, דינאמית ומעניינת.
אנו מחפשים את המועמד המוביל שיצטרף למשפחתנו ויעזור לנו בקידום מטרותינו.

סביבת העבודה בתדיראן

• מאתגרת, דינמית ומהנה לעובדיה
• עוסקת בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולמות ה Unified Communication & Customer Engagement Solutions
• משפחתית המאפשרת ומעודדת יצירתיות
• להוביל את השוק – זה ה- DNA שלנו!

5a29971ba9e625.6991466915126750996959.pn

דרוש/ה
תומך/ת למוקד תמיכת לקוחות בעולמות של מרכזיות מבוססות IP, מערכות ענן,
וציוד VOIP , CC

לחברת תדיראן טלקום העוסקת בעולם התקשורת מרכזיות /VOIP דרוש/ה תומך/ת למוקד תמיכת לקוחות בעולמות של מרכזיות מבוססות IP, מערכות ענן , וציוד VOIP , CC.

התפקיד כולל מענה טלפוני ללקוחות , פתיחת קריאות שרות ומעקב אחר הטיפול עד לסגירתן מול הלקוח.                                                                                                                                            
דרישות:

  • הנדסאי אלקטרוניקה / מחשבים – יתרון.

  • ניסיון בתקשורת נתונים (LAN, WAN) ופתרונות טלפוניה ומוקדים

  • ניסיון בתחזוקה של מערכות ורשתות תקשורת

  • היכרות עם מערכות טלפוניה – יתרון

  • ידע במערכות VOIP - יתרון

  • ידע במערכות Call Center – COMPOSIT, ACC – יתרון

  • היכרות מערכת הפעלה Linux – יתרון

  • היכרות נתבים ומתגים ( Cisco, Alcatel, Juniper) - יתרון
     

  • בעל/ת תודעת שרות גבוהה וסמכותיות

  • תקשורת בינאישית ויכולת עבודה בצוות

  • יכולת למידה עצמית, שליטה באנגלית.

 

  • משרה מלאה, נכונות למתן שעות נוספות

  • המשרה כוללת כוננות 

  • מיקום משרדי החברה בפתח תקווה

  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

Business Meeting