top of page
5a29971ba9e625.6991466915126750996959.pn

הגישו מועמדות

המשרות הרצויות מפורטות ברשימה המצורפת, ובמידה ואתה מעוניין במשרה או רואה את עצמך כמתאים לעבוד בחברתנו, אנא שלח את קורות חיים.

מסלול קריירה בתדיראן טלקום

תדיראן טלקום מציעה לעובדיה ולמועמדים פוטנציאליים בסביבת עבודה טכנולוגית מולטי-דיסיפלינארית, דינמית ומתפתחת. במידה ותבחרו להצטרף למשפחת תדיראן טלקום, תוכלו ליהנות מחברה טכנולוגית מובילה בישראל בתחום התקשורת, אשר מציעה ללקוחותיה מזה כ-45 שנים פתרונות מתקדמים ומערכות בעולם התקשורת העסקית.

 


• רוצה להיות חלק מעולם האפליקציות, יישומי BYOD ווידאו?
• האם מעניין אותך לעבוד בחברה מובילה ודינאמית ויחד עם זאת בעלת ניסיון של עשרות שנים בשוק התקשורת הישראלי?
• האם אתה מוביל בתחומך ומעוניין להשתלב בחברה מובילה?
• האם אתה רוצה להיות חלק מקבוצה מנצחת?

כחברה אשר חרטה על דגלה "להוות הבחירה הטבעית של הלקוחות ושל העובדים והמועמדים החיצוניים לכל עולם התקשורת" אנו מחויבים להציע ללקוחותינו את הפתרונות המובילים אשר מביאים ערך עסקי מהותי ואשר בין היתר עומדים בקצה החדשנות הטכנולוגית.

 

סביבת העבודה שלנו הינה קצבית, מהירה, דינאמית ומעניינת.
אנו מחפשים את המועמד המוביל שיצטרף למשפחתנו ויעזור לנו בקידום מטרותינו.

סביבת העבודה בתדיראן

• מאתגרת, דינמית ומהנה לעובדיה
• עוסקת בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולמות ה Unified Communication & Customer Engagement Solutions
• משפחתית המאפשרת ומעודדת יצירתיות
• להוביל את השוק – זה ה- DNA שלנו!

5a29971ba9e625.6991466915126750996959.pn

מנהל/ת תיקי לקוחות לעבודה מול לקוחות עסקיים

התפקיד כולל:

קידום ומכירה פתרונות תקשורת, טלפוניה, CONTACT CENTER, אינטגרציה ושירותים מנוהלים בתחומי תקשורת נתונים ועוד

ניהול תהליך מכירה משלב איתור הלקוח, הצגה ראשונית, ליווי וניהול תהליך מכירה עד שלב סגירה.

גיוס לקוחות חדשים תוך ניהול, ליווי וטיפול בתיקי לקוחות קיימים.

אחריות כוללת על הממשק המסחרי מול לקוחות החברה  .

עבודה בצוות וממשקים מול כל מחלקות החברה.

עמידה ביעדי מכירות כמותיים ואיכותיים.

דרישות:

  • ניסיון של 3 שנים ומעלה במכירות טכניות בעולמות הטלפוניה והתקשורת - חובה

  • היכרות עם עולם הטלפוניה והתקשורת לעסקים - חובה

  • היכרות עם עולם התקשורת (תשתיות פסיביות, אבטחת מידע וכו') - יתרון

  • ניסיון בגיוס לקוחות חדשים ובעבודה מול לקוחותCORP  ו-ENT - חובה

  • הבנה עסקית ויכולת ניהול משא ומתן - חובה

  • יכולת הנעה ולמידה עצמית גבוהה – חובה

  • יחס אנוש טובים

  • הופעה ייצוגית

 

תנאים טובים למתאימים

 

המשרה ממוקמת בפתח תקווה

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

Business Meeting

מנהל/ת מערך הפצה לעבודה מול לקוחות עסקיים

התפקיד כולל:

קידום ומכירה פתרונות תקשורת, טלפוניה, CONTACT CENTER, אינטגרציה ושירותים מנוהלים בתחומי תקשורת נתונים ועוד

ניהול תהליך מכירה משלב איתור הלקוח, הצגה ראשונית, ליווי וניהול תהליך מכירה עד שלב סגירה.

גיוס מפיצים ועבודה מול מערך הפצה הכולל: נוהלי עבודה , יעדים , ליווי ותמיכה .

אחריות כוללת על הממשק המסחרי מול לקוחות החברה  .

עבודה בצוות וממשקים מול כל מחלקות החברה.

עמידה ביעדי מכירות כמותיים ואיכותיים.

 

דרישות:
 

  • ניסיון של 3 שנים ומעלה במכירות טכניות בעולמות הטלפוניה והתקשורת - חובה

  • היכרות עם עולם הטלפוניה והתקשורת לעסקים - חובה

  • היכרות עם עולם התקשורת (תשתיות פסיביות, אבטחת מידע וכו') - יתרון

  • ניסיון בגיוס לקוחות חדשים ובעבודה מול לקוחותCORP  ו-ENT - חובה

  • הבנה עסקית ויכולת ניהול משא ומתן - חובה

  • יכולת הנעה ולמידה עצמית גבוהה – חובה

  • יחס אנוש טובים

  • הופעה ייצוגית

תנאים טובים למתאימים

 

המשרה ממוקמת בפתח תקווה

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

Image by Headway

מלחימ/ה

התפקיד כולל:

  • עבודה בקו ייצור

  • עבודות חיווט עדינות

  • הלחמה והרכבה ידנית של מוצרי תקשורת על פי הוראות עבודה

  • בדיקת איכות ותיקונים נדרשים

דרישות:

  • ניסיון בהלחמות עדינות/חיווט - יתרון

  • ידע בחיווט ותפירות - יתרון

  • אחריות אישית לאיכות עבודה

  • לא חייב ניסיון קודם- הכשרה במקום העבודה

מיקום משרדי החברה באיזור התעשייה סגולה פתח תקווה
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
 

TBSI Job.png

רכז/ת גבייה ושירות לקוחות

התפקיד כולל:

  • עבודה שוטפת מול הלקוחות, גבייה, הצפת בעיות העולות בתחום הגבייה והתנהלות מול הלקוח עד לפיתרון.

  • העבודה מתבצעת מול פורטלי ספקים ובתוכנת פריורטי

דרישות:

  • ניסיון בתחום הגבייה- יתרון

  • פריורטי – חובה

  • אקסל ברמה טובה

  • רקע בהנהלת חשבונות- יתרון

  • שירותיות ויחסי אנוש מצויינים

  • יכולת עבודה עצמאית

  • אסרטיביות

  • אנרגטיות ונמרצות

  • ראש גדול

  • דיוק ותשומת לב לפרטים

מיקום משרדי החברה בפתח תקווה
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
 

287_text_body_heb_4_1_1479889804.jpg

טכנאי Customer Success

התפקיד כולל:

  • ניהול לקוחות ברמה הטכנית מקצה לקצה, הובלת תוכניות שיפור ושדרוגים, תמיכה טכנית והגברת הכנסות.

דרישות:

  • ידע ברשתות תקשורת, מרכזיות מבוססות IP , מערכות ענן , מערכות ניהול מוקדים טלפונים

  • ניסיון בתקשורת נתונים (LAN, WAN ,FW) ופתרונות טלפוניה ומוקדים

  • היכרות נתבים ומתגים ( Cisco, HP, Alcatel) – יתרון

  • ניסיון בתחזוקה של מערכות ורשתות תקשורת

  • הנדסאי אלקטרוניקה / מחשבים – יתרון.

  • היכרות עם מערכות טלפוניה ומערכות VOIP -יתרון

  • ידע במערכות Call Center– יתרון

  • היכרות מערכת הפעלה Linux – יתרון                    

  • בעל/ת תודעת שרות גבוהה וסמכותיות, ראש גדול , תקשורת בינאישית ויכולת עבודה בצוות , יכולת למידה עצמית, שליטה באנגלית.

  • משרה מלאה, נכונות לשעות נוספות, המשרה כוללת כוננות 

מיקום משרדי החברה בפתח תקווה
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
 

425_474371_post_image.jpg

תדיראן טלקום 

היצירה 23, פתח תקווה, 49512

דוא"ל: ​             info@tbsi.co.il
מכירות:             5125*

שירות לקוחות:   03-9262626 

  • White Facebook Icon
  • Tadiran Telecom Linkedin

עקבו אחרינו גם ב-

אנחנו מחויבים לשמירה על פרטיות המידע האישי של המשתמשים באתר.

ניתן לפנות אלינו בכל שאלה או בקשה הנוגעת לפרטיות המידע.

אנו נבחן את פנייתכם ונשיב בהתאם להוראות הדין ובהקדם האפשרי.

afcon-logo-footer.png

© 2024 כל הזכויות שמורות תדיראן טלקום - פתרונות תשתיות תקשורת ומרכזיות לעסקים

bottom of page