תדיראן טלקום 

היצירה 23, פתח תקווה, 49512

דוא"ל: ​             info@tbsi.co.il
שירות לקוחות:   03-9262626 
לשכה:               03-9262646
פקס:                 03-9262950

  • White Facebook Icon
  • Tadiran Telecom Linkedin

עקבו אחרינו גם ב-

afcon-logo-footer.png

© 2019 כל הזכויות שמורות תדיראן טלקום - פתרונות תשתיות תקשורת ומרכזיות לעסקים

הגישו מועמדות

המשרות הרצויות מפורטות ברשימה המצורפת, ובמידה ואתה מעוניין במשרה או רואה את עצמך כמתאים לעבוד בחברתנו, אנא שלח את קורות חיים.

דוא"ל:     jobs@tbsi.co.il ​

מסלול קריירה בתדיראן טלקום

תדיראן טלקום מציעה לעובדיה ולמועמדים פוטנציאליים בסביבת עבודה טכנולוגית מולטי-דיסיפלינארית, דינמית ומתפתחת. במידה ותבחרו להצטרף למשפחת תדיראן טלקום, תוכלו ליהנות מחברה טכנולוגית מובילה בישראל בתחום התקשורת, אשר מציעה ללקוחותיה מזה כ-45 שנים פתרונות מתקדמים ומערכות בעולם התקשורת העסקית.

 


• רוצה להיות חלק מעולם האפליקציות, יישומי BYOD ווידאו?
• האם מעניין אותך לעבוד בחברה מובילה ודינאמית ויחד עם זאת בעלת ניסיון של עשרות שנים בשוק התקשורת הישראלי?
• האם אתה מוביל בתחומך ומעוניין להשתלב בחברה מובילה?
• האם אתה רוצה להיות חלק מקבוצה מנצחת?

כחברה אשר חרטה על דגלה "להוות הבחירה הטבעית של הלקוחות ושל העובדים והמועמדים החיצוניים לכל עולם התקשורת" אנו מחויבים להציע ללקוחותינו את הפתרונות המובילים אשר מביאים ערך עסקי מהותי ואשר בין היתר עומדים בקצה החדשנות הטכנולוגית.

 

סביבת העבודה שלנו הינה קצבית, מהירה, דינאמית ומעניינת.
אנו מחפשים את המועמד המוביל שיצטרף למשפחתנו ויעזור לנו בקידום מטרותינו.

סביבת העבודה בתדיראן

• מאתגרת, דינמית ומהנה לעובדיה
• עוסקת בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולמות ה Unified Communication & Customer Engagement Solutions
• משפחתית המאפשרת ומעודדת יצירתיות
• להוביל את השוק – זה ה- DNA שלנו!

דרוש/ה
מנהל/ת לקוחות עסקים

ניהול תיקי לקוחות קיימים וגיוס לקוחות חדשים תוך שימור, מכירת פתרונות תקשורת

והגדלת הפעילות העסקית

דרישות:

  • ניסיון של 5 שנים לפחות כמנהל/ת תיקי לקוחות בחברת תקשורת- חובה

  • היכרות עם עולם הטלפוניה – חובה

  • ניסיון בעבודה בשטח מול לקוחות מגזר עסקי - חובה

  • השכלה אקדמאית - יתרון

  • יכולת עבודה עצמאית, יוזמה, נמרצות

  • מוטיבציה גבוהה לתחום המכירות

דרוש/ה
מיישם למערכות Contact Center

יישום תהליכים עסקיים במערכות Contact Center, קסטומיזציה, הגדרת שאילתות, דו"חות ותהליכי עבודה..

דרישות:

  • הנדסאי/ת תוכנה ומעלה - חובה

  • ידע ב - C# / ASP.NET  - יתרון

  • ידע ב- SQL – חובה

  • הכרות עם תחום הטלפוניה- יתרון

  • יחסי אנוש טובים

  • יכולות למידה עצמאית

  • ראיה מערכתית רחבה, יכולת ניתוח דרישות עסקיות ונכונות לעבודה מאתגרת

  • תפיסת שירות גבוהה

  • יכולת התמודדות עם מצבי לחץ, עומס וריבוי משימות

  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

  • העבודה בפתח תקוה

דרוש/ה
טכנאי/ת מרכזיות

השתלבות בצוות טכנאים במוקד מקצועי שמטפל בהתקנות עבור לקוחות עסקיים בלבד.

התפקיד כולל טיפול בתקלות ובהתקנות של מרכזיות ופתרונות תקשורת מתקדמים.

דרישות:

  • הכרות עם עולם הטלפוניה/ מרכזיות - חובה

  • שליטה ברשתות תקשורת- חובה

  • הסמכת CCNA- יתרון משמעותי

  • העבודה בפתח תקוה