תדיראן טלקום 

היצירה 23, פתח תקווה, 49512

דוא"ל: ​             info@tbsi.co.il
שירות לקוחות:   03-9262626 
לשכה:               03-9262646
פקס:                 03-9262950

  • White Facebook Icon
  • Tadiran Telecom Linkedin

עקבו אחרינו גם ב-

afcon-logo-footer.png

© 2019 כל הזכויות שמורות תדיראן טלקום - פתרונות תשתיות תקשורת ומרכזיות לעסקים

משפחת יישומיים חכמים
ופתרונות ייחודיים המותאמים
לצרכי השוק הישראלי 

משפחת יישומי Smart הנם פתרונות ייחודיים המותאמים לצרכי השוק הישראלי תוך הקפדה על יעילות, קלות ונוחות שימוש ותפעול: 

עמדת מרכזיה/שירות לדיור מוגן ובתי אבות המאפשרת ביצוע פעולות טלפוניה באמצעות עכבר ומקלדת וכן הפעלת תכונות ויישומי בקרה וחירום כגון “הקפצת מסך” דייר עקב הפעלת לחצן מצוקה כולל אפשרות הקפצת מצלמה, חיוג ושליחת SMS  לאנשי קשר, הפעלת מצב חירום ועוד.

מערכת להקלטה, ניהול ואיתור שיחות טלפון
מאפשרת לארגון לנהל ארכיון הקלטות ממחושב לצרכיי תיעוד, בקרה, הדרכה, שיפור איכות השירות וכו’.

תוכנת רישום שיחות
מאפשרת לארגון מעקב ובקרה על השימוש ועלות שיחות הטלפון בארגון באמצעות מגוון כלים המאפשרים תמחור שיחות טלפון על פי שלוחה, קו או מבנה ארגוני, מעקב אחר הוצאות, בדיקת חשבונות, ניתוחים סטטיסטיים ועוד.

עמדת מרכזיה/שירות לאורח לבית מלון המאפשרת הפעלת תכונות ויישומי אירוח בצורה יעילה ונוחה, תוך כדי שיפור השירות, הזמינות ומהירות התגובה. התוכנה הינה מודולרית ומאפשרת התאמה ייחודית לכל בית מלון או בית הארחה.

תוכנת קישור למערכותERP/CRM  מאפשרת חיוג והקפצת מסכים מתוכנות הלקוח בצורה קלה ופשוטה.

תוכנה לשליטה ובקרת התראות מגלאים, מצלמות אבטחה, טלפוני מצוקה, לחצני חירום וכו’. מאפשרת ניהול מוקד בקרה כולל הקפצת נתונים ומצלמות, חיוג לאנשי קשר, שליחת התראות וכו’.

תוכנת הדרכה למשתמש. מאפשרת למשתמש ללמוד ולהפעיל את תכונות המערכת בנוחות ובפשטות.

חייגן SIP לטלפונים סלולאריים. מאפשר למשתמש להשתמש בטלפון הסלולארי כשלוחה פנימית של הארגון מכל מקום בכל זמן.

תוכנה לשליטה ובקרת איכות מענה טלפוני בארגון מבוזר. מאפשרת למנהל המערכת בקרה בזמן אמת על פעילות עובדי הסניף או נציגי השירות ועל איכות השירות הטלפוני בסניפי הארגון.