תדיראן טלקום 

היצירה 23, פתח תקווה, 49512

דוא"ל: ​             info@tbsi.co.il
שירות לקוחות:   03-9262626 
לשכה:               03-9262646
פקס:                 03-9262950

  • White Facebook Icon
  • Tadiran Telecom Linkedin

עקבו אחרינו גם ב-

afcon-logo-footer.png

© 2019 כל הזכויות שמורות תדיראן טלקום - פתרונות תשתיות תקשורת ומרכזיות לעסקים

ציוד תקשורת

כיום, יותר מתמיד, תקשורת עסקית אמינה מהווה תנאי סף לפעילותו של ארגון ולרמת היכולת שלו לפעול מול לקוחותיו, ספקיו ואף בתוכו-עצמו. טלפוני IP, רשתות תקשורת מתקדמות ומאובטחות, מערכות תקשורת אחודה (מרכזיות טלפוניות), סמארטפונים ועוד - משמשים ארגונים בצורה אמינה ובטוחה והינם קריטיים לקיום תקשורת רציפה והעמדת יתרון תחרותי בקרב קהלי היעד ופלח השוק הרלוונטיים לארגון 

תקשורת עסקית מהווה בסיס לעבודה בשיתוף פעולה, לאחסון המידע בצורה בטוחה, יעילה וחסכונית -מחשוב ענן, לתקשר עם הלקוחות בערוץ ובאופן הפנייה המועדף עליהם: אתר, מייל, פייסבוק, צ'ט,מייל, SMS, טלפון ועוד

שיטה זו נקראת גם גישת - CES- Customer Engagement Solutions

All People Seem To Need Data Processing

 

או: מהי בעצם "תקשורת" מבחינה טכנולוגית?

בחיי היומיום שלנו, אנחנו נוהגים להתייחס ל"תקשורת" כמונח כולל ומשתמשים בו בצורה ערטילאית ורופפת למדי. אולם, כאשר מדברים על פתרונות תקשורת על ידי מעבר נתונים בין מערכות תקשורת שונות, בניגוד ל"תקשורת" בין-אישית, מדובר במונח מדויק ומוגדר

 

 OSI -Open Systems Interconnection 

מודל אשר גובש לכלל תקן ונקרא גם "מודל שבע השכבות"

השכבות, אשר גובש לכלל תקן X.200 בתחילת שנות ה-80, מגדיר שבע שכבות שונות, בהן כל שכבה "מטפלת" בנתונים שנוצרו בשכבות הקודמות לה, מנתחת, מסווגת ומוסיפה להם נתונים וכלים נוספים, אשר יסייעו לשכבה הבאה להביא את הנתונים אל יעדם 

 

השכבות במודל - OSI

Application - יישום

Presentation - ייצוג

Session - שיחה

Transport - תעבורה

Network - רשת

Data Link - קו

Physical – פיזית

 

את התקשורת העסקית, או הדרך בה עובר המידע בין השכבות השונות שבמודל, ניתן לזכור דרך המשפט "All People Seem To Need Data Processing" (-בו כל אות ראשונה במילה מייצגת אות בשכבה במודל). כל מערכות התקשורת הארגוניות הפועלות כיום ובכל ארגון/ משרד/ חברה, נוקטות במודל ה-OSI ולכן כל מי שעוסק במערכות אלו נדרש להכיר את עקרונותיו, גם אם ברמה בסיסית ללא ירידה לפרטי הפרוטוקולים, הקידודים והאמצעים השונים בו.

 

מהו ציוד התקשורת הנחוץ לארגונים בינוניים ו/או גדולים?

לפני שנגיע לשאלה הנוגעת לציוד הקצה (טלפונים, ציוד תקשורת או מרכזיות טלפונים), קיימת תשתית תקשורת, אשר אותה אמורה לתכנן, לפרוש ולהקים חברת תשתיות תקשורת, על פי קריטריונים מרובים ומורכבים. חברת תשתיות תקשורת תעשה שימוש בנתונים כמו מספר העובדים בארגון, הצרכים אותם אמורה רשת התקשורת למלא, רכיבי המחשוב העומדים לרשות הארגון (שרתים, טלפוני IP, ציוד קצה וכו'), האם יש לארגון צרכים מיוחדים, כגון: עבודה מול חו"ל או עבודה מול לקוחות, שיחות ועידה בווידאו וכו'), האם יש לארגון תוכניות לצמצום או התרחבות וכן הלאה. על בסיס אפיון מדוקדק תתכנן חברת תשתיות תקשורת תוכנית פרישת תקשורת מפורטת, אשר תתחשב בתוואי הקיים, בצרכים ואף תיקח בחשבון את תוכניות שאיפות ההתפתחות של הארגון, על מנת שלא להיאלץ לחזור על התהליך מחדש שוב, לכשאלה תתגשמנה.

 

 

לאיזה ציוד תקשורת אתם זקוקים?

ציוד התקשורת הנחוץ לארגון מהווה את הנדבך הסופי בבניית מערכות התקשורת. גם

כאן, כמו בתשתית, אופיו מוכתב על ידי הארגון, צרכיו ודרכי פעולתו. לדוגמה: ארגונים אשר בהם תקשורת טלפונית מהווה אמצעי ההתקשרות המרכזי בין הארגון ללקוחותיו, לספקיו ואף בין עובדי הארגון, טוב יעשו במידה וישקלו רכישת מערכות תקשורת אחודה בסיסיות (מרכזיות טלפונים), שתאפשרנה תקשורת טובה בפלטפורמה נבחרת זו. לאותן מערכות ניתן להוסיף שלל תכונות מתקדמות כגון: ניטור טלפוניה, הקלטת שיחות ועוד. לעומת זאת, בארגונים עם דרישות טכנולוגיות מורכבות יותר, כמו תקשורת וידאו-קול, רב ערוציות, אבטחת מידע וכדומה, רצוי יהיה לשקול שילוב מערכת Unified Communications and Collaboration) UC&C), אשר בה מובנים כבר כל האמצעים הנדרשים לקיום תקשורת מסוג זה

 

באותה דרך ניתן לבדל ולאפיין את צרכיהם של ארגונים שונים לפי כמות השיחות שהם מנהלים ויעדיהן. למשל, בארגון בו מבוצעות שיחות רבות וארוכות לחו"ל (או אפילו בין הסניפים של הארגון), מומלץ לשקול שימוש במרכזיות IP או מרכזיות VoIP, בהן התקשורת מתבצעת על גבי רשת המחשוב הפנים-ארגונית או רשת האינטרנט, ובכך מצמצמת באופן ניכר את היקפו של סעיף הוצאות התקשורת.

 

 רוצים לשמוע המלצה שלנו?

בחירת ציוד תקשורת המתאים לארגון ספציפי הינה תוצאה של אפיון מדויק של הצרכים

הארגוניים, בשילוב ושקלול קריטריונים נוספים, רבים ומורכבים. מאחר וארגונים שונים זה מזה בצרכיהם, באופיים ובדרך פעולתם, לרוב, אין מדובר בפתרון אחד המתאים לכולם ובוודאי שבמרבית המקרים, אין מדובר בהחלטה שיכול ארגון לבצע בכוחות עצמו וללא סיוע מקצועי ומנוסה. 

אנו בתדיראן טלקום, חברת תשתיות תקשורת ותיקה בעלת ניסיון של מעל לחמישה עשורים בתחום ציוד תקשורת ובתחום מערכות תקשורת לעסקים, מתמחים בהתאמת פתרונות תקשורת לכל לקוח ולצרכיו המיוחדים. יכולתנו לאפיין את הצרכים המיוחדים של הלקוח (הארגון, המשרד או בית עסק), לתפור לו פתרון מדויק, אשר עונה על דרישותיו באופן הטוב ביותר, ולסייע לו לרתום את מערכות התקשורת לצרכים העסקיים ולהשתמש בה ככלי למינוף עסקי. כל אלה הופכים אותנו לספקית פתרונות תקשורת של אלפי לקוחות עסקיים מכל הסקטורים במשק.