top of page

אודות תדיראן טלקום

קצת עלינו

בחמישים השנה האחרונות חברת תדיראן טלקום ביססה את מעמדה כחברה המובילה בשוק התקשורת הישראלי. תדיראן משתייכת לקבוצת אפקון החזקות בע"מ, חברה ציבורית ומצליחה המנהלת גם חברות רבות נוספות. אנו מציעים פתרונות תקשורת מתקדמים לעסקים ובאמצעותם הלקוחות שלנו מפתחים מוקדי שירות העונים בדיוק על הצרכים שהוגדרו על ידם. כ-200 מרכזי שירות בכל רחבי הארץ נערים בשירותי ה-Professional Services שלנו, ונסמכים על היכולת שלנו לפתח כל העת פתרונות העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. לצד המחויבות שלנו לשוק המקומי אנו מציעים פתרונות חדשניים גם מחברות עולמיות כגון Diebold Nixdorf, במיוחד בתחום הפיננסי. אנו מקפידים לפעול על פי דרישות התקן הישראלי לאיכות שירות (ISO 9000) ועל פי דרישות התקן הישראלי לאבטחת סייבר (ISO 27001), ומחזיקים ברישיונות מיוחדים לביצוע פעולות בזק ולמתן שירותים של גישה לרשת האינטרנט.


קצת עליכם

לפני הכל, אנחנו עובדים בשביל הלקוחות שלנו. לחברת תדיראן יותר מ-1500 לקוחות שלכל אחד מהם צרכים מגוונים ודרישות שונות. המטרה שלנו היא לספק מענה כולל ולבנות קשרי עבודה פוריים וארוכי טווח שיאפשרו שגרת עבודה תקינה ומועילה לכל הצדדים. בשירותים שלנו נעזרות חברות מתעשיות רבות ומגוונות: מלונאות, רפואה, חינוך, ביטחון, הייטק, פיננסיים ועוד. חלק מן הלקוחות הוותיקים שלנו מוכרים היטב גם למי שאינו מעורה בתחום התקשורת – צה"ל, ביטוח לאומי, פרטנר, מד"א, רשת מלונות ישרוטל, צ'ק פוינט ורנואר. אלו הם רק חלק קטן מבסיס הלקוחות הרחב שלנו המאפשר לנו להמשיך ולפתח את המוצרים שאנו מציעים. בזכות לקוחותינו אנחנו יכולים להציע טכנולוגיה מתקדמת הניתנת לשילוב במסגרת העבודה הארגונית ובמסגרת מוקדי השירות.


המוצרים שלנו

כדי שנוכל לספק פתרונות תקשורת מתאימים, חברת תדיראן הקימה מערך של מומחים לתחום התקשורת, הכולל גם מהנדסי תמיכה. אנו פועלים בפריסה ארצית, מבצעים התקנות ומעניקים את השירות הנדרש תוך הקפדה על מקצועיות ועל אדיבות.


בין פתרונות תקשורת שאנו מציעים ניתן למנות את השירותים הבאים:

· שירותי אבטחת מידע ותקשורת נתונים

· מרכזיות, מערכות טלפוניה ו-Unified Communications

· מרכזי שירות (Customer Engagement Solutions)

· תשתיות ענן פרטי וציבורי


בין מגוון המוצרים שלנו ניתן למצוא פתרונות תקשורת כגון:

· איוניקס Aeonix – פלטפורמה לתקשורת אחודה בעלת יכולות מתקדמות ומערכי שרידות וגיבוי נתונים, המאפשרת התממשקות למערכות צד ג' דרך ממשק פתוח (API, SDK).

· מערכת טלפוניה קורל – זוהי אינה מערכת מרכזיות רגילה. היא משלבת טכנולוגיית IP וטכנולוגיית TDM, ומתאימה למגוון רחב של ארגונים וחברות, תוך היצמדות להגדרת הצרכים של הלקוח.

· מערכות הקלטה – כל ארגון וכל מוקד שירות נעזר היום במערכות הקלטה מסוג זה או אחר. מערכות אלו מאפשרות לבקר את איכות השירות ולבצע מעקב אחר התקשורת עם ספקים שונים. מערכות ההקלטה שלנו מאפשרות להנגיש את המידע הדרוש באופן מיידי וללא עיכוב.

הצוות שלנו מנטר ללא הרף (24/7) את מערכות התקשורת של הלקוחות, וכך מתאפשרת פתיחה מהירה של קריאת שירות ומתן פתרון מיידי ויעיל. אנו מודעים לכך כי עבור הלקוח שלנו כל דקה וכל שנייה חשובה, ולכן אנו מספקים את הפתרון המהיר ביותר העומד לרשותנו.


החזון שלנו

חברת תדיראן היא קודם כל בית ללקוחות שלה ולעובדים שלה. אנו ערים לכך שקשר עסקי מועיל ופורה מחייב מתן תשומת לב ראויה גם ללקוח וגם לעובד, ולכן חשוב לנו ליצור סביבת עבודה יציבה וחזקה. ברור לנו כי על מנת להצטיין בתחום שלנו עלינו לשאוף כל העת למצוא את הפתרון הטוב ביותר ולהרחיב את מערך המוצרים שאנו מציעים ללקוחות שלנו. המטרה שלנו היא להוביל את השוק ולצמוח ביחד איתו, תוך עבודת צוות מועילה ללקוחות, ולעובדים גם יחד. בואו הצטרפו אלינו.

323 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page