top of page

עובדים מהבית בעזרת מרכזית IP

ההתפשטות המהירה של מחלת הקורונה הציבה בפני עולם העבודה אתגר של ממש – כיצד ניתן להמשיך לקיים את העסק כאשר כמעט כל העובדים אינם יכולים להגיע למקום העבודה. במצב זה בתי עסק רבים הושבתו והעובדים נשלחו לחופשה ללא תשלום, אך חברות וארגונים רבים יכולים להמשיך לעבוד גם בתנאים יוצאי דופן אלו. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת הזמינה היום, עובדים רבים יכולים להמשיך לעבוד מהבית, לפחות עד לדעיכתה של המגיפה. אחד הכלים המרכזיים המשמשים היום לצורך זה הן מרכזיות ה-IP המאפשרות לשמור על שגרת העבודה גם בבית. מהן מרכזיות אלו וכיצד ניתן להסתייע בהם?

על כך במאמר הבא.


מהי מרכזיית IP?

בעבר, מגיפות ומחלות קשות היו משתקות את הכלכלה לגמרי, כאשר כל משפחה הסתגרה בביתה עד יעבור זעם. כיום לעומת זאת, בזכות המחשב ורשת האינטרנט, מקומות עבודה רבים יכולים להמשיך את שגרת העבודה גם מהבית. אך גם במצב זה, יש להקפיד על ערוצי תקשורת פתוחים בין העמיתים ועם הלקוחות, ובדיוק לשם כך נוצרה מרכזית IP. כדי להבין במה מדובר חשוב קודם כל לזכור אילו אמצעים טכנולוגיים עמדו לרשותנו בעבר. עד לפני כמה שנים, בכל בית עסק הייתה תשתית טלפונים פנימית הכוללת שלוחות וקווי טלפון, ודרכה היה ניתן לבצע שיחות טלפון פנימיות וחיצוניות. תשתית פיזית זו התבססה על שיטה ישנה של מיתוג מעגלים, והיא הייתה פחות יעילה ופחות חסכונית לעומת מרכזית ה-IP הקיימת כיום. מרכזית ה-IP, הפועלת באמצעות רשת האינטרנט, מאפשרת לנו לנהל שיחות טלפון גם מיעד הרחוק מהמשרד הפיזי, ובזכותה אנו מעבירים נתונים במהירות ובקלות וממשיכים להפעיל את העסק גם מהבית.


דגשים לעבודה בעזרת מרכזיית IP


עבור עסקים רבים, העבודה באמצעות מרכזית IP עשויה להיות חדשה ובלתי מוכרת. אל חשש, לאחר המעבר למרכזיית IP תגלו כי העבודה הופכת להיות פשוטה ויעילה הרבה יותר. כדי ליהנות מיתרונות מרכזיית ה-IP שימו לב לדגשים הבאים:

  • הקמת מערך התקשורת: לעומת מרכזיות מהדור הישן, היתרון המרכזי של מרכזית IP הוא האפשרות להקים את מערך התקשורת ללא ציוד רב. לרוב, באמצעות חיבור לרשת האינטרנט ניתן להקים את המרכזייה בקלות, ואף לחסוך בעלויות הגבוהות הכרוכות בדרך כלל בהקמתה של מרכזייה רגילה. עם זאת, כדי לוודא שהמרכזייה החדשה אכן עונה על הצרכים שלכם, בצעו סקר שוק מקיף והתייעצו עם המומחים בתחום.

  • שירותי תמיכה: לפני שאתם חותמים על הסכם התקשרות עם ספק השירותים, בררו מהם שירותי התמיכה שאתם זכאים להם במקרה של תקלה, ומהי הזמינות של נציגי השירות כאשר מתעורר הצורך לברר דבר מה.

  • שירותים נוספים מומלצים: מרכזיות יאפשרו לנו לנהל בקלות את מערך התקשורת של העסק. אך מלבד מרכזית IP קיימים גם שירותים נוספים שיאפשרו לנו להמשיך לנהל בהצלחה שגרת עבודה מובנית. באמצעות שירותי ענן למשל, יוכלו העובדים לגשת בקלות לסביבות העבודה שלהם, גם אם הם עובדים מהבית. על כן, בעת בחירה במרכזיית IP נסו לבדוק באלו דרכים נוספות יכול ספק השירות להקל עליכם את העבודה מהבית בתקופה מורכבת זו.

64 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page