top of page
  • תמונת הסופר/תAssaf Cohen

אילו שירותי תקשורת עסקית מתקדמים קיימים כיום בשוק?

פעם אנשים חיכו שנים רבות לקו טלפון ביתי - היום לכל אחד יש טלפון בכיס ולפעמים אפילו טלפון בכל כיס. פעם היה ערוץ טלוויזיה אחד, בשחור לבן, ואילו היום כל עסק יכול להפעיל ערוץ משל עצמו, למשל בפייסבוק או ביוטיוב, ועוד דוגמה לשינוי הדרמטי הוא המעבר מחשבונית נייר אל חשבונית דיגיטלית יעילה וידידותית לסביבה.


מה מאפשר לנו העולם הדיגיטלי?

העולם הדיגיטלי שבו אנחנו חיים, ומהפכת המידע שמחוללת שינויים משמעותיים בתחומים רבים, מעניקים לנו כאמור אפשרויות רבות יותר מבעבר, בין אם מדובר על חשבונית דיגיטלית ובין אם על פלטפורמה שמרכזת למקום אחד את כל הפניות של כל הלקוחות בכל אפיקי התקשורת (אינסטגרם, יוטיוב, ווטסאפ, אימיילים, צ'אט ועוד ועוד). פלטפורמה זו נקראת BumpYard והיא לא רק חוסכת לבעלי העסק זמן עבודה יקר, שכן אין צורך לעבור על כל הערוצים בהם יש לעסק נוכחות דיגיטלית ולבחון אם יש פניות חדשות של לקוחות או מתעניינים, אלא גם מבטיחה שכל אדם יקבל תגובה מהירה - ולעסק תיווצר תדמית של נותן שירות מעולה.

שירות תקשורת עסקי חיוני אחר הוא מערכת הקלטה. מערכת שכזו מאפשרת שליפת מידע בקלות בעת הצורך, ותיעוד מדויק ומדוקדק של האינטראקציות השונות עם לקוחות. עוד יתרון של שימוש במערכת שכזו הוא טיוב השירות הניתן על-ידי נציגי השירות, שכן ההקלטות מאפשרות למנהלים להעניק לכל עובד משוב מפורט לגבי חוזקותיו וחולשותיו, כך שהוא יוכל להשתפר.


עוד שירות רלוונטי בתחום התקשורת העסקית הוא יצירת רשת תקשורת ארגונית המבוססת על ארכיטקטורת מידע חדשנית. רשתות שכאלה חייבות להיות מותאמות לגודל העסק ולאופי האינטראקציות בין המרכיבים השונים בעסק, וכן להיות גמישות - גמישות היא איכות יקרת ערך בימינו, שכן אין כמעט תחום בעולם שלא משתנה בקצב מהיר ומחייב את העסקים להתאים את עצמם לכל התמורות.


למה אסור להתפשר על אבטחת מידע איכותית?

דגש מהותי במסגרת כל פתרונות התקשורת והמערכות השונות בכל עסק הוא אבטחת מידע. מידע הוא משאב יקר ערך בימינו, ובפרט במסגרת פעילות עסקית - ואף ארגון לא רוצה שהמתחרים שלו למשל, או גורמים עוינים באופן כללי, יחדרו אל המערכות שלו. בהתאם חשוב מאוד להקפיד שכל שירות תקשורת שאתם רוכשים יהיה מצויד בפתרונות מתקדמים ועדכניים לאבטחת מידע מקסימלית.


היתרונות של החשבוניות הדיגיטליות

זמן כידוע הוא כסף, וזהו גם היתרון המשמעותי ביותר של חשבונית דיגיטלית (למידע נוסף): היא מאפשרת לבעלי עסקים להנפיק חשבוניות בלחיצת כפתור. גם אחזור חשבוניות ואיתור כל מסמך שאתם זקוקים לו מתבצע בקלות ובפשטות, ועוד יתרון משמעותי של חשבונית דיגיטלית הוא היותה ידידותית יותר לסביבה ביחס לחשבוניות הנייר של פעם - והרי אחד המוטיבים המרכזיים של העולם הדיגיטלי הוא צמצום הפגיעה בכדור הארץ כך שגם הדורות הבאים יוכלו לחיות כאן ברווחה.

30 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page