top of page

דרכים מקוריות לשימור לקוחות

הלקוחות שלכם בחרו בכם – וזה כבר סימן טוב. הצלחתם לשכנע אותם ששווה להימנות על קהל הלקוחות שלכם וזה לא מובן מאליו, אך גם כעת אי אפשר לנוח על זרי הדפנה כי יש לכם משימה נוספת, חשובה לא פחות: לגרום להם להישאר. איך תעשו זאת? הנה כמה טיפים שיסייעו לכם במלאכה.

שמרו על קשר רציף

מתי בפעם האחרונה שוחחתם עם הלקוחות שלכם? כמה זמן חלף מאז הפעם האחרונה שהם שמעו מכם? ולא, לא מדובר בשליחת חשבונית חודשית או קשר מהסוג הזה, אלא קשר פשוט המעיד על מערכת היחסים שיש ביניכם. אין צורך להציק ללקוח, אבל מומלץ מאוד להיזכר בו מדי פעם – ולסייע לו להיזכר בכם. איך עושים את זה? שולחים ללקוח ברכה ליום ההולדת, מכינים ניוזלטר תקופתי המפרט את החידושים בעסק או סתם מודה לו על הנאמנות שלו ואפילו מצ'פרים לקוחות נאמנים – יש בכך יתרון יקר ערך! כיום, בזכות פתרונות תקשורת מתקדמים – החל מהודעות לקבוצות גדולות בלחיצת כפתור, מרכזיות המסייעות לנהל שיחות מרובות בפשטות וכמובן – תפעול רשתות חברתיות, כתיבת פוסטים והעלאת תמונות – אתם עוזרים ללקוחות שלכם לדעת שאתם קיימים, הם זוכרים אתכם ומבינים שוב מדוע בחרו בכם.


רוצים לקוחות נאמנים? תנו להם יותר!

גם אם אתם מממשים את מערכת היחסים העסקית שלכם עם הלקוח באופן מלא ומעניקים לו תמורה מצוינת עבור השירות שהוא משלם עבורו – בעידן של היום זה פשוט לא מספיק. יש תחרות גדולה כל כך על כל לקוח ויש שפע של חברות שמציעות כל הזמן יותר – שכדי לשמור על הלקוחות שלנו אנחנו לא יכולים להסתפק ב'פשוט' לתת להם את המינימום, אלא הרבה יותר! הלקוחות של היום תובעניים יותר ויודעים בדיוק מה המעמד שלהם – ולכן לתת להם את השירות עליו הם חתמו זה פשוט לא מספיק. מה כן אפשר ומומלץ לעשות? להקסים את הלקוחות שלכם. מחקרים שונים שנעשו בתחום הוכיחו מעל לכל ספק כי לקוחות שקיבלו אקסטרה פינוקים ויחס מועדף פיתחו נאמנות גבוהה יותר לחברה, המליצו עליה לחברים וגם אם החברה נאלצה להעלות מחירים – הם נשארו נאמנים. איך עושים זאת? בדברים הקטנים – צ'ופר קטן, תשומת לב אישית יותר, מענה מהיר יותר וכו'.


הנפיקו כרטיס מועדון

כולנו אוהבים להרגיש מיוחדים ולדעת שאנחנו חלק מאליטה מסוימת – לה יש זכויות ופריבילגיות מיוחדות. כרטיס מועדון נותן בדיוק את זה! ברגע שאתם משיקים מועדון חברים אקסקלוסיבי ומעניקים בו ערך אמיתי, אתם גורמים ללקוחות לפתח נאמנות אדירה לחברה ולמותג. איך עושים את זה בפועל? מציעים הצטרפות אטרקטיבית – בחינם או תמורת סכום סמלי (המיתרגם לזיכוי או הטבה אחרת) ומעניקים הטבות משמעותיות ותמורה הולמת להצטרפות אליו. יש שפע של מועדוני לקוחות כמעט לכל מותג ולכל עסק – אתם חייבים לתת תמורה אמיתית תמורת ההצטרפות למועדון שלכם.

38 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page