top of page

המדיה החברתית –BumpYard


כמו חברות מוצלחות רבות, גם BumpYard התחילה את דרכה בשנת 2009 כחברת סטארט-אפ, והיא נרכשה בהמשך על ידי קבוצת התוכנה eWave. גם לאחר שהצטרפה ל-eWave, ממשיך מייסד חברתBumpyard , יניב חכים, לנהל את המותג. המוצר של החברה מאפשר לנהל את מרכזי המדיה של הארגון המשתמש בה. באמצעותה ניתן למשל לדאוג לפעילותן התקינה של הרשתות החברתיות השונות, ניתן לנהל קמפיין פרסומי ואף לגייס עובדים חדשים או ליצור מערכת שירות לקוחות יעילה. לצד שירותים אלו, החברה מספקת גם שירותי פתרונות תקשורת, הכוללים שירותי שיווק ותוכן.


פתרונות תקשורת

העולם המודרני בנוי ואף תלוי בקיומה של מערכת תקשורת תקינה ומסונכרנת היטב. כיום, לא רק אנשים פרטיים נעזרים ברשתות החברתיות, אלא היא משמשת בתי עסק רבים לצרכים שונים – הצגת החברה ושיווקה, עדכון הלקוחות בדבר מבצעים או מוצרים חדשים וכיוצא בזה. גם אמצעי התקשורת האחרים – הדואר האלקטרוני, הצ'אט והטלפון כמובן הכרחיים להתנהלות תקינה של בית העסק. תקשורת מהירה ויעילה מאפשרת גם התנהלות עסקית טובה יותר ומהירה יותר. אלא שכל מערכת התקשורת האלה עלולות ליצור בלבול רב בחברה. במקרים שבהם אין סינכרון והתאמה בין אמצעי התקשורת השונים, עלולות להיווצר בעיות. גם הצורך לסנכרן ולוודא התאמה זו גוזל משאבים רבים מהחברה ופוגע בהתנהלות התקינה שלה. על הצורך הזה באינטגרציה באה לענות Bumpyard , תוך שהיא מבססת תור עבודה אחד. Bumpyard מציעה פתרון תקשורת ייחודי המאפשר איחוד בין הערוצים השונים, תוך שהוא מפנה אותם למקום אחד.


ניהול תקשורת עם לקוחות

תקשורת מהירה ויעילה עם לקוחות העסק היא אחד התנאים ההכרחיים לשימוש היחסים הטובים עמו והבטחה להמשך עבודה משותפת. לקוחות רבים פונים לבית העסק דרך אמצעי תקשורת שונים – צ'אטים, הודעות דוא"ל, שיחות טלפון וכיוצא בזה. פניות שונות גורמות לעתים לעומס במערכת. באמצעות השימוש ב-inbox יחיד ניתן לנהל למשל את שיחות כל הלקוחות ולדאוג  לנתב אותן בהתאם לדחיפות ולנציגים השונים. קיימת גם אפשרות להגדיר לכל לקוח נציג קבוע שיבנה וייפתח את מערכת היחסית איתו וכך ייצור המשכיות בטיפול בפניות, ויחסוך את הצורך בהסברים מפורטים בכל פנייה מחודשת. כך מתקצר זמן הטיפול בכל לקוח, והעסק חוסך זמן ומשאבים יקרים. בעת הצורך, מאפשרת המערכת גם ייעוץ עם גורם חיצוני, המתועד בהיסטוריה של הפנייה. התקשורת עם הלקוחות הופכת ליעילה עוד יותר כאשר עושים שימוש באפליקציות הרבות שמציעה Bumpyard. ניתן למשל לערוך שיחה בצ'אט חי, ולהתקין אותה באתר של הלקוח גם בדף הפייסבוק שלו. מכיוון שחלק גדול מהתקשורת נעשה באמצעות המכשיר הנייד, יש אפשרות לפתח אפליקציה ייעודית למובייל. כחלק מפיתוח מערכות התקשורת מקפידה Bumpyard על ביצוע מיסוך של מידע רגיש, חסימות גישה לפי IP ומאפשרת כמו כן לבחור באפשרויות שונות להתקנת ענן.


אפליקציה לגיוס עובדים

לצד פיתוח של פתרונות תקשורת ומערכות תקשורת, יצרה Bumpyard אפליקציה חדשנית לגיוס עובדים. אפליקציה זו אף הוטמעה בדף  העסק של eWave. שמה של האפליקציה הוא Job Yard ומטרתה גיוס עובדים וסיוע במציאת עבודה דרך שיתוף המשרות המתפרסמות באפליקציה. על מנת לעודד את השימוש בה, בנויה אפליקציה כמעין משחק שבו ניתן לצבור נקודות ולזכות בפרסים. אין מדובר בתמריץ זניח, הפרסים המוצעים לעובדים עשויים להגיע עד עשרות אלפי שקלים. חלק גדול מגיוסם של עובדים חדשים  מתנהל היום במסגרת המדיה החברתית, ועל כן האפליקציה הופכת להיות יעילה ורלוונטית עוד יותר. כך יכולה החברה להגדיל את מאגר העובדים הפוטנציאליים שלה, כמו גם לעודד את המוטיבציה של העובדים הקיימים. ההירתמות של העובדים למשימת הגיוס מגדילה את תחושת השייכות לחברה ואת המחויבות של העובד.

63 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page