top of page
  • תמונת הסופר/תAssaf Cohen

למה כל כך חשוב להשקיע באבטחת מידע בעסק

המאה ה-20 ידעה מהפכות טכנולוגיות רבות ומשמעותיות. בתחילת המאה הקודמת עוד היה ניתן לראות עגלות סוסים ברחובות וכדי לנהל עסק היית נדרש להעסיק קלדנים ולשלוח מסמכים רבים באמצעות שירות הדואר. למעשה, המחשב המשרדי או הביתי כפי שאנחנו מכירים אותו היום נכנס לשימוש רק בשנות ה-70 וגם אז היה עליו לעבור עוד דרך ארוכה כדי להוות כלי יעיל של ממש. אך כיום, מוקד פעילותו של כל עסק מצוי בתשתית המחשוב שלו וברשת המשמשת אותנו בשגרת העבודה. מצב זה מאפשר אומנם עבודה יעילה ומהירה, אך הוא גם חושף את בעל העסק לסכנות שונות. סכנות אלו הופכות להיות יותר ויותר מורכבות מדי שנה, ולכן כיום אבטחת מידע בעסק היא כלי מקצועי שלא ניתן לוותר עליו.


אבטחת מידע לצורך גיבוי

במהלך יום העבודה אנחנו ממלאים משימות שונות, ולעיתים נדרשים לפעול במהירות תוך השלמת כמה מטלות במקביל. במצב זה, ייתכן בהחלט כי טעות אנוש תוביל למחיקה של קובץ או של מידע חשוב. כך, יום עבודה שלם עלול לרדת לטמיון, ואתם תידרשו להתחיל את כל העבודה מההתחלה. כדי למנוע מצבים מסוג זה, ניתן היום להיעזר בשירותי אבטחת מידע. אבטחת מידע מאפשרת פעמים רבות לבצע גיבוי תכוף ושוטף של המידע, בהתאם להגדרות שקובע בעל העסק. באופן זה, גם אם נמחק קובץ מסוים, תוכלו למצוא גרסה שלו שכבר נשמרה, ולשחזר את המידע הדרוש לכם. דרך פעולה זו תאפשר לייעל את העבודה בעסק ותחסוך לכם זמן יקר.


סביבת עבודה בטוחה בכל מקום

האפשרות להתחבר לסביבת עבודה בענן היא אחד היתרונות הגדולים ביותר של ההתקדמות הטכנולוגית. בזכות רשת האינטרנט, פתרונות תקשורת כמו גם מרכזיה מתקדמת, יכולים העובדים שלנו לעבוד כמעט מכל אתר, בלי להיות מוגבלים למשרד. אך לשיטת עבודה זו יש כמובן גם חסרונות. אם הגישה לסביבת העבודה שלנו אינה מאובטחת כראוי, נוצר פתח לכניסתם של גורמים עוינים. הללו עשויים להשתלט על סביבת העבודה באמצעות תוכנות מזיקות, לחלץ מידע סודי ולגרום לנזקים של ממש. לכן, כדי להגן על המידע העסקי חשוב מאוד לוודא כי סביבת העבודה בטוחה ויש לנקוט בכל האמצעים שיסייעו להבטיח שהמידע מאובטח היטב.


אבטחת חיסיון הלקוח

גם אם אנחנו לא נבהלים בקלות מאיומי הווירוסים או מתוכנות הנוזקה, עדיין יש לנו חובה בסיסית להגן על המידע החסוי של הלקוחות שלנו. המחשבים והשרתים של העסק מחזיקים לעיתים במידע אישי ביותר, בין אם מדובר בפרטי כרטיסי אשראי ובין אם מדובר במידע אישי או בהיסטוריה רפואית שהלקוח שלנו מעוניין לשמור לעצמו. לצערנו, מידע כגון מספרי תעודת זהות, פרטי תשלום ופרטים אישיים אחרים הפכו היום למטבע שגורמים עוינים מעוניינים לסחור בו. לכן, כדי לוודא שהמידע של הלקוחות שלנו יהיה מוגן, וכדי לוודא שהמוניטין של העסק יישאר איתן, חשוב להשקיע בשירותי אבטחת מידע איכותיים ומקצועיים.

26 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page