top of page

מיקור חוץ לשירותי גרפיקה

לפני הכל – לשם מה באמת צריך גרפיקאי?

לכאורה, בעולם הדיגיטלי שבו אנו חיים, כל מידע שנרצה להגיע אליו קיים כבר במחשב. באתרי האינטרנט השונים אפשר למצוא קורסים מגוונים שהקבלה אליהם מצריכה אך ורק מחשב וחיבור אינטרנט. אם כך, מדוע לא לנצל את הפלטפורמה הנפלאה הזאת ולהיעזר בה על מנת להכשיר את אחד מאנשי הצוות כאיש גרפיקה? אכן, יש תוכנות שניתן ללמוד "תוך כדי תנועה", ויש תוכנות שקורס קצר יחסית יאפשר לספק את יסודות השימוש בהן; אך האם פתרון מעין זה מספק את בעל העסק? עיצוב לוגו, עיצוב אתר אינטרנט ועיצוב עלוני פרסום – כל אלו מצריכים יידע רב וניסיון נרכש, וגם האדם המוכשר ביותר צריך "להשתפשף" מעט לפני שהוא ניגש לבצע משימות שכאלו בכוחות עצמו. במרבית המקרים, לא תמיד ירצה בעל העסק שאת הניסיון ירכוש העובד על חשבונו...


מי שעדיין לא השתכנע – להלן סימנים לכך שבית העסק זקוק לשירותי מיקור חוץ בתחום הגרפיקה:

כאשר נדרשת מומחיות מיוחדת

לאורך העשורים האחרונים עולם הגרפיקה התפתח והשתנה וכיום הוא כולל תת התמחויות רבות. בשוק ניתן למצוא תוכנות גרפיות מגוונות שלכל אחת מהן היתרונות והחסרונות שלה, וכל אחת מהן מצריכה הבנה מעמיקה, מיומנויות רבות וכמובן – את העין המקצועית הנדרשת. רק גרפיקאי מומחה המכיר היטב את אפשרויות העיצוב העומדות לרשותו, יידע כיצד להגדיר במדויק את הצרכים של בית העסק ואיך להתאים בינם לבין הכלים המקצועיים העומדים לרשותו. על כן, אם בבית העסק אין בנמצא אדם המחזיק בכישורים הנדרשים, כדאי בהחלט לשקול להיעזר במיקור חוץ. באופן זה, יוכל בעל העסק להיות בטוח כי המטלה נמצאת בידיהם של המומחה בתחום.


כשרוצים לעשות רושם חיובי באמת

כיום, טכנולוגיה מתקדמת זמינה לכל אדם המוכן לשלם עבורה. כך למשל, ציוד תקשורת מאפשר כמעט לכל אדם לפתוח בית עסק חדש ולנהל אותו. אך כדי ליצור רושם חיובי באמת נחוצות מרכזיות איכותיות שבעזרתן ניתן לנהל את מערך השירות ולנתב את השיחות הנכנסות ביעילות. גם התחום הגרפיקה, כשרוצים לעשות רושם חיובי באמת, יש להיעזר במומחים. אם מנסים לחסוך ובוחרים בעובד חסר ניסיון וחסר הידע הנדרש, התוצאה תהיה בהתאם. באופן זה, בחירה במי שלא מחזיק בידע הנחוץ בתוכנות גרפיות, יוצרת תחושה כי העסק אינו רציני ואפילו חלילה "חלטוריסטי".


בזמני עומס עבודה

גם כאשר לרשות בית העסק עומדת מחלקת גרפיקה מקצועית ומרשימה, לעיתים יהיה צורך להיעזר בשירותי מיקור חוץ. בתקופות מסוימות של השנה או כאשר נכנס לעבודה פרויקט גדול ומשמעותי, הצוות הקבוע של בית העסק עלול למצוא את עצמו "טובע" בעבודה. במצבים אלו איכות העבודה עלולה להיפגם, ועל כן מומלץ בהחלט לשקול קבלת סיוע מבחוץ. במקרים אלו מדובר כמובן בפתרון זמני, ובסיום התקופה העמוסה, ניתן יהיה לחזור לשגרה. בהצלחה!

25 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page