מוקד השירות הטכני לשירותך
שעות פעילות
ימים א'-ה' 07:30 - 18:00
יום ו' 08:00 - 13:00 (טיפול בתקלות בלבד)
מעבר לשעות הפעילות ניתן להשאיר הודעה
במערכת הניתוב, אשר תטופל ביום העסקים הבא
טלפון: 03-9262626
דוא"ל: moked.c@tbsi.co.il
פקס: 03-9262481
תודה רבה על הצטרפותכם לשירות הענן של תדיראן טלקום
אנו מברכים אותך על הצטרפותך למערך הלקוחות של תדיראן טלקום.
מערך השירות של תדיראן פועל מזה שנים רבות בשוק הישראלי והינו בעל מוניטין רב באיכות עבודתו, בניסיון הרב, במקצועיות,ביחסי העבודה המצוינים ובמוטיבציה הגבוהה של העובדים.
בהתאם לכך, הנך מוזמן לפנות בנושא תמיכה ושירות למוקד תמיכת הלקוחות. המוקד, המאויש בטכנאים מקצועיים, מהווה מרכז אחד לכל פניות הלקוח וטיפול בהן הן ברמה המקצועית הטכנית והן ברמה המנהלית בקישור מול המחלקות הרלבנטיות כאשר נדרש המשך טיפולן בפנייה.
עלוני הדרכה
כאן תוכלו למצוא מדריכי שימוש ותפעול למרכזייה ולטלפונים אשר ברשותכם:
ברוכים הבאים - הפעלת תכונות עיקריות
תיבה קולית - מדריך מקוצר למשתמש
טלפון T19 - מדריך מקוצר למשתמש
טלפון T27 - מדריך מקוצר למשתמש
טלפון T31 - מדריך מקוצר למשתמש
טלפון T43 - מדריך מקוצר למשתמש
טלפון T46 - מדריך מקוצר למשתמש