top of page
תמונת הסופר/תאילון - מנהל תוכן היידה

מיקור חוץ בכתיבת תוכן - נתונים סטטיסטיים

לא לחינם ידועה התקופה שלנו כעידן המידע. אחד המצרכים המבוקשים ביותר הוא ידע ותוכן איכותי, ויש לו תפקיד מרכזי בחיי היום-יום שלנו. כתיבת תוכן היא בעלת חשיבות רבה במיוחד כאשר מדובר בתוכן שיווקי ובתוכן המיועד לקידום עסקים שונים ברשת האינטרנט. אך על מנת שהתוכן יהיה אפקטיבי חשוב לוודא כי בוחרים באדם הנכון למשימה, ולא תמיד יהיה מדובר בכותב תוכן המועסק ישירות על ידי בית העסק. במאמר הבא יוצגו מספר נתונים סטטיסטיים שיוכיחו כי במקרים רבים יהיה עדיף לבחור בשירותי תוכן במיקור חוץ.


רק 42% מבעלי העסקים חושבים שהם יודעים מהו תוכן שיווקי אפקטיבי

תוכן שיווקי הוא אומנם כלי המשמש בעלי עסק רבים, אך למעשה רובם אינם יודעים בהכרח מהו תוכן אפקטיבי וכיצד ניתן ליצור אותו. אין ספק כי מצב זה מעיד על הצורך בשירותי תוכן מקצועיים, שכן ללא ידע בדבר מהותו של תוכן אפקטיבי, לא ניתן יהיה ליצור תוכן מסוג זה. תוכן אפקטיבי הוא כזה הפונה באופן מדויק לקהל היעד שאותו טרגט בעל העסק, וכזה שביכולתו לסקרן את קהל היעד ולמשוך אותו אל האתר של בעל העסק. ייתכן כי עובדים המועסקים ישירות על ידי בעל העסק מכירים את אופי העסק מלפני ומלפנים, אך לא בטוח שהם בקיאים בתחום התוכן ובדרכים למשיכת תשומת לבו של הקהל הנכון. חברת מיקור חוץ המתמחה בתוכן שיווקי היא בעלת הידע המקצועי הנכון והיא יודעת באיזה תוכן מומלץ לבחור וכיצד ניתן למשוך בעזרתו את הגולשים הרצויים.


למעלה מ-60% מבעלי עסקים מפרסמים לפחות מאמר תוכן אחד ביום

כאמור, התוכן הפך להיות אחד הכלים המשמעותיים ביותר עבור כל עסק. לצד פתרונות תקשורת מסורתיים ולצד מרכזיות טלפון המשמשות את בית העסק, התוכן השיווקי מסייע בשמירה על הקשר עם הלקוחות, והוא מסייע גם בפנייה ללקוחות פוטנציאליים. אך מאמרי תוכן, גם הפשוטים ביותר מצריכים זמן ומחשבה. גם במאמר הסטנדרטי, כזה הכולל בין 400 לבין 1000 מילים, מושקעים משאבים רבים; הכותב נדרש לברר את העובדות, לבחור את המילים המדויקות ולשלב את מילות המפתח המתאימות שבאמצעותן יגיע הגולש לאתר של בית העסק. מאמר שאינו איכותי ושאינו כתוב בשפה הנכונה עלול להוביל ליותר נזק מאשר לתועלת, והגולש המאוכזב עשוי שלא לחזור לבקר באתר של העסק. מלבד זאת, כל מאמר נדרש לעבור עריכה והגהה, שכן רק כך ניתן למנוע טעויות כתיב מביכות או משפטים חסרי משמעות. כאשר בוחרים בחברה חיצונית האחראית על התוכן, מנהל העסק יכול להיות רגוע שהמאמרים שלו יכתבו בידיהם של כותבים מקצועיים, והוא יכול לפנות את המשאבים שלו לעניינים דחופים יותר הקשורים לניהול העסק.


כ-86% מהחברות המדורגות כמצליחות, נעזרו בשירותיהן של חברות תוכן חיצוניות

קשה להתווכח עם נתון מסוג זה. בעידן המידע שבו אנו חיים, הכותב נדרש לדעת פרטים רבים והוא חייב גם להכיר את עולם השיווק. על כן, בדיקה מהירה ופשוטה תעלה כי כמעט בכל החברות הגדולות והמצליחות בעולם, קיימת מחלקה או אדם האחראיים על הפקת התוכן המותאם לחברה. אלא שהדרישה לתוכן איכותי הולכת וגדלה ככל שהחברה משגשגת וצומחת. על כן, מנהלי עסקים רבים מעדיפים לבחור בחברה למיקור חוץ שתוכל לנהל את שירותי התוכן באופן יעיל ומקצועי. כך גם כשהחברה תגדל עוד יותר, ספקית התוכן תוכל "לעמוד בקצב" ולהתאים את התוכן לצרכיה המתחדשים של החברה.


לסיכום, מיקור חוץ לצורכי שירותי תוכן עשוי להוות נכס אמיתי לחברות מתחילות כמו גם לחברות גדולות. בשני המקרים, שירותי מיקור החוץ יכולים לסייע לחברה לבסס את המוניטין שלה ולהרחיב את קהל היעד שלה.

20 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page