top of page

מהו ניהול תשתיות ולמה לעשות אותו כמיקור חוץ

ניהול התשתיות יכול לסייע לכם לפתח תשתית IT משתלמת ויעילה, אשר מגיבה במהירות לתנאי השוק המשתנים.

האם הצוות שלכם מבזבז שעות יקרות וזמן רב בפתרון בעיות, שירותי תמיכה, תיקונים ומטלות תפעוליות נוספות? האם אינכם יכולים להשתמש במשאבים שלכם לקידום יוזמות הליבה העסקיות שלכם, מאחר והן מופנות לאפיקים רווחיים הרבה פחות? אם כן, ייתכן שתרצו לשקול את העברת שירותי ניהול תשתיות לחברת מיקור חוץ. לא רק שתוכלו לבצע אופטימיזציה של ביצועי המערכות שלכם, אלא גם תוכלו לפתור במהירות בעיות עבור לקוחות בעלי ערך מוסף שלכם.

במידה ואתם שייכים לארגון מכוון-רווחיות, תוכלו לזהות במהירות כי התשתית שלכם איננה דורשת רק תחזוקה רגילה, אלא שנדרשות לכם גם שיטות חדשות לבצע דברים בצורה טובה יותר, בהרבה פחות משאבים. אתם מבינים שעליכם לצמצם עלויות, לשפר את היעילות וליהנות מגמישות ומסקלביליות בקיצור - אתם רוצים להתרחק מסביבות IT מורכבות ולא יעילות.

שירותי ניהול תשתיות במיקור חוץ יכולים לסייע לכם לחסוך קרוב ל-40% מהוצאות התחזוקה השנתיות שלכם. אבל, לא רק ניהול תשתיות יכול למנף את הארגון. למשל, שילוב של ניהול תשתיות, יחד עם יישומי ענן SaaS, יוכלו להזניק את ביצועי הארגון ולצמצם את זמני הטיפול בבעיות. היתרון הטוב ביותר של שירותי מיקור חוץ הוא יכולתכם לשמור על שקיפות מלאה ושליטה, תוך כדי הסרת הדאגה בדבר ניהול התשתיות הארגוניות שלכם.


איזה סוגי שירותי ניהול תשתיות ניתן להעביר לספקית מיקור חוץ?


חלק משירותי ניהול התשתית שניתן למיקור חוץ כוללים:


ניהול תשתיות מרכזי נתוניםמחשוב משתמשי הקצה - שירותים אלה יכולים לשפר באופן דרסטי את הפרודוקטיביות, ניהול הנתונים, התהליכים ורמת אבטחת המידע בארגונכם.תמיכה ביישומים - בחירה בתמיכה במיקור חוץ ביישומים היא דרך מצוינת לייעל את זמינות היישום ואת ביצועיו באופן רציף. על ידי מיקור חוץ לתחום, תוכלו לצמצם עלויות ולשפר את יעילות השימוש באפליקציות.תמיכה טכנית - שילוב אפיון לקוחות וצפי אנליטי בניהול התשתיות שלכם.בתמיכה טכנית פרו-אקטיבית, תוכלו להיות בטוחים כי הפרודוקטיביות תגדל.ניהול תשתיות תקשורת - כולל ציוד תקשורת פיזי כמו מרכזיה לעסק, רשתות וכן הלאה


מהם יתרונותיו של ניהול תשתיות במיקור חוץ?

אספקת שירותים במודל גלובלי גמיש ויציבניצול תשתיות טוב יותרזמינות רבה יותר של התשתיותשיפור שביעות רצון משתמשי הקצהמזעור עלות הבעלות הכוללת של תשתית ITמיקסום היעילות התפעוליתהפחתה דרסטית בהוצאות ה-IT הכוללות ובהוצאות התפעולפתרונות מותאמים אישית לטיפול בנקודות החולשה בעסק או בארגוןמערכת תשתיות IT יציבהTTM (Time-To-Market) קצר יותר בסיכונים תפעוליים פחותים.


לסיכום:

למרות שמיקור חוץ נחשב למשתלם לכל ארגון הרוצה להתפנות לעסוק בתחומי הליבה שלו ולא להטריד את עצמו במטלות ובמשימות שאינן קשורות אליו, ישנם תחומים בהם משתלם יותר לעשות זאת. ניהול תשתיות תקשורת נחשב לאחד התחומים המשתלמים ביותר להוצאה מהארגון החוצה, לחברה המספק שירותי מיקור חוץ. היכולת להעביר את האחריות לטיפול ולתחזוקה, ובכ"ז, להישאר בשליטה מלאה ומעודכן באופן שוטף במתרחש, מהווה זרז רציני להגירתם של ארגונים וגופים עסקיים לסוג כזה של עבודה. אין ספק, כי בעידן התחרותי של ימינו, ארגונים חייבים להשיל מעליהם כל מה שעלול להאט את התקדמותם ולמנוע מהם לממש את יכולתם לפתוח פער ממתחריהם. מחשוב הענן, המציע תשתיות כשירות, מתחבר אף הוא למגמה ומעצים אותה.

68 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page