איך אנליסט אתרים יכול לעזור לך בארבע דרכים

כמעט כל בית עסק, גם הקטן ביותר, נעזר היום באתר אינטרנט. אתר איכותי הבנוי היטב מאפשר לבית העסק להציג את עצמו בפני הלקוחות, לתאר את תחום התמחותו, לספר על לקוחותיו ולהציע את שירותיו.


כמעט כל בית עסק, גם הקטן ביותר, נעזר היום באתר אינטרנט. אתר איכותי הבנוי היטב מאפשר לבית העסק להציג את עצמו בפני הלקוחות, לתאר את תחום התמחותו, לספר על לקוחותיו ולהציע את שירותיו. אלא שעל מנת לוודא כי אתר האינטרנט משיג את המטרה שלשמה הוא נועד יש להיעזר לעתים באנליסט אתרים מקצועי. אנליסט יוכל לסייע למנהלי העסק להבין האם האתר משדר את המסרים הנכונים ללקוחות והאם הוא מסייע בגיוסם של לקוחות נוספים. עבור אלו שמתלבטים האם לשכור את שירותיו של אנליסט אתרים, להלן סקירה קצרה של ארבע דרכים שבהן אנליסט עשוי להועיל לבית העסק.


ניתוח של מילות המפתח באתר

עיקר החיפוש אחר מידע חדש בכל נושא שהוא, מתבצע היום דרך רשת האינטרנט. גולשים המחפשים מידע משתמשים בדרך כלל במילות מפתח הקשורות לנושא הרלוונטי. מילים אלו מובילות לתוצאות שונות, לאתרים ולמאמרים הנמצאים ברחבי הרשת. מסיבה זאת, על מנת שלקוחות ינותבו לאתר של בית העסק, חשוב לבדוק האם האתר מכיל את מילות המפתח הרצויות. לעתים יש צורך שבאתר יופיעו ביטויים מסוימים שייצרו תנועה רבה יותר באתר. על מנת לדעת אילו מילים או ביטויים הם האפקטיביים ביותר, כדאי להיעזר בשירותיו של אנליסט אתרים בעל ניסיון בתחום. ניתוח נכון של הנתונים יציג תמונה מפורטת של הפרטים החשובים: אלו דפים באתר מושכים את מירב תשומת הלב, מהו משך הזמן שהגולש שוהה בכל דף והאם הביקור בדף אכן מסתיים בהצטרפותו של לקוח חדש. פרטים שכאלו אינם זניחים – האם הכרחיים לבנייתו של אתר אפקטיבי המקדם את בית העסק.


ליקוט מידע בנוגע ללקוחות

עסקים רבים משקיעים במוקדי שירות מתקדמים ובציוד תקשורת מתוחכם. אין ספק כי מדובר בצעדים הכרחיים, אך חשוב לא פחות, ואף קודם לכך הוא איסוף המידע על קהל הלקוחות של העסק. זהו אחד התפקידים המרכזיים של אנליסט אתרים; אנליסט טוב יכול לאתר את דפוס השימוש של הגולשים באתר, הם יכולים לאתר מהו הגורם שבזכותו הגיעו הגולשים לאתר – האם זה באמצעות מילות חיפוש, ביקורת שקראו, פרסום שהגיע אליהם או כל אמצעי תקשורת אחר. איסוף מידע מסוג זה הוא קריטי לבנייתה של תכנית פעולה עסקית. אם למשל מתברר כי פרסום מסוג אחד יעיל יותר מפרסום מסוג שני, החברה צריכה להשקיע את משאביה בהתאם. ניתוח פעולותם של המבקרים באתר יסייע להגדיר באופן ברור יותר מהו הפרופיל של הגולש באתר, וכך ניתן יהיה לטרגט את הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים בצורה טובה יותר.


בקרת איכות

אתרי אינטרנט, במיוחד אלו הפעילים לאורך זמן, כוללים מספר רב של דפים וכמות רבה של תוכן. אך לא כל הדפים ולא כל התכנים מסייעים בהשלמתן של עסקאות ובקידומו של בית העסק. זהו בדיוק התמריץ להיעזר בשירותיו של אנליסט אתרים. אנליסט טוב יידע להצביע על דפים באתר המושכים לקוחות ועל דפים הפוגעים במטרתו של בית העסק. מנהלי האתר יוכלו לקבל דוח מפורט המתאר מהן נקודות החוזק שבזכותן נסגרות עסקאות, וכיצד ניתן לבנות מחדש את הדפים האפקטיביים פחות.   


הצלחה גם מחוץ לרשת

אמנם רשת האינטרנט ביססה את עצמה ככלי חשוב בעולם העסקים, אך בכל זאת היא אינה הכלי היחיד. לצד רשת האינטרנט, קיימים עדיין אמצעי התקשורת הוותיקים יותר כגון פרסום באמצעי התקשורת השונים (רדיו, טלוויזיה, מגזינים). את הפרסום יש ליצור ולעצב בהתאם לקהל היעד כמובן, וחשוב גם לבנות שיטה שתאפשר לעקוב אחר התנועה שמייצר הפרסום באתר. לעתים גם השתתפות בכנסים ייעודיים ובאירועים חשובים בתחום יכולה לסייע בגיבוש הקשרים העסקיים של בית העסק ובגיוסם של לקוחות חדשים.


בסיכומו של דבר, אנליסט אתרים יסייע לבית העסק להבין מה מתרחש באתר באתר שלו ובעזרת המידע שייאסף ניתן יהיה לבנות תכנית עסקית מתאימה שתאפשר לעסק להמשיך לצמוח.

0 צפיות

תדיראן טלקום 

היצירה 23, פתח תקווה, 49512

דוא"ל: ​             info@tbsi.co.il
שירות לקוחות:   03-9262626 
לשכה:               03-9262646
פקס:                 03-9262950

afcon-logo-footer.png
  • White Facebook Icon
  • Tadiran Telecom Linkedin

עקבו אחרינו גם ב-

© 2019 כל הזכויות שמורות תדיראן טלקום - פתרונות תשתיות תקשורת ומרכזיות לעסקים