מרכזיות בבתי ספר

במרבית בתי העסק היום מרכזיה היא כלי מקצועי בסיסי. לצד היכולות המוכחות שלה בניתוב שיחות, היא כוללת מאפיינים מתקדמים נוספים כגון הקלטה ותיעוד של שיחות, התחברות לרשת המחשוב הפנימית ואפילו התחברות לרשת האינטרנט. בכל המקרים הללו, בזכות המרכזיה ניתן להבטיח עבודה יעילה ומהירה ושיתוף פעולה מרבי בתוך הארגון עצמו, ובין הארגון וגורמים חיצוניים לו. אך המרכזיה יכולה להיות שימושית מאוד לא רק בבתי עסק אלא גם בארגונים אחרים, כגון בתי ספר. אז כיצד משתלבת המרכזיה בבית הספר ואילו פתרונות תקשורת מתקדמים היא יכולה לספק? על כך במאמר הבא.


ניהול יעיל של התקשורת בבית הספר


מלאכת ההוראה היא אחת הקשות ביותר. בדרך כלל עבודתו של המורה אינה מסתיימת בתום השיעור, אלא הוא נדרש להמשיך את אותה גם מחוץ לשעות הלימודים הפורמליות. מורים רבים לדוגמה מנהלים שיחות ייעוץ טלפוניות עם תלמידים או נדרשים להיות זמינים גם כשאינם בבית הספר.


לכן, מרכזיה בבית הספר יכולה לסייע לייעל את העבודה ויש לה יתרונות רבים:


  • הוזלת עלויות: ניהול שיחות דרך מרכזיות עשוי לספק פתרון תקשורת כולל וכך להוזיל את העלות של שיחה בודדת. האפשרות להגדיר טלפונים ניידים כשלוחות של הארגון מאפשרת בנייה חכמה ויעילה של מערך התקשורת כולו.

  • שיחות ועידה בקלות: בתחומי עיסוק רבים, מתעורר לא פעם צורך בשיחות עם יועצים חיצוניים או עם גורמים בארגונים משיקים. במקרה זה, קיימת בדרך כלל העדפה ברורה למפגשים פנים מול פנים. עם זאת, לא תמיד הדבר אפשרי, ובמצב זה ניתן להיעזר בפתרון המוצלח ביותר הקיים היום – שיחות ועידה בווידאו. מרכזיה מתקדמת, המתחברת לרשת האינטרנט של הארגון מאפשרת לקיים שיחות מעין אלו וכך לקדם תהליכים שונים בתוך בית הספר.

  • תיעוד של השיחות: כאשר השיחה מקושרת למערך פתרונות התקשורת הכללי של בית הספר, ניתן לשמור תיעוד של השיחה במערכת, ולהיעזר בה במקרה הצורך, בייחוד אם מתעוררים חילוקי דעות או אם רוצים לתת משוב למורה ולשפר את השירות הניתן לתלמידים ולהורים.


בניית מערך תקשורת מתקדם


מרכזיות ממלאות כיום תפקיד משמעותי הרבה יותר מחיבור בין שלוחות טלפון. למעשה, מרכזיה היא חלק ממערך תקשורת רחב מאוד, העשוי להיות אפקטיבי ונדרש גם במצבי חירום. כידוע, חלק ניכר מן הלמידה מתקיים היום במסגרת הקהילה הלומדת של אתר האינטרנט של בית הספר; תלמידים מגישים עבודות, מקבלים משוב ושומרים על קשר עם המורה, וגם ההורים מקבלים עדכונים והודעות דרך מערכת זו. כך במקרי חירום, או אם לא מתאפשרת למידה רציפה, ניתן לקיים גם שיחות ועידה ולשמור תיעוד של השיעורים עבור תלמידים שלא יכלו להשתתף בשיעור. מערכות תקשורת מתקדמות אף מספקות פתרונות אבטחת מידע וגיבוי, וכך ניתן להבטיח רציפות תקשורתית ולוודא כי המידע האישי של כל תלמיד שמור היטב.

0 צפיות

תדיראן טלקום 

היצירה 23, פתח תקווה, 49512

דוא"ל: ​             info@tbsi.co.il
שירות לקוחות:   03-9262626 
לשכה:               03-9262646
פקס:                 03-9262950

afcon-logo-footer.png
  • White Facebook Icon
  • Tadiran Telecom Linkedin

עקבו אחרינו גם ב-

© 2019 כל הזכויות שמורות תדיראן טלקום - פתרונות תשתיות תקשורת ומרכזיות לעסקים