שבע סיבות למיקור חוץ בתהליכים עסקיים

7 סיבות למיקור חוץ בתהליכים עסקייםמתלבטים האם לבצע מיקור חוץ לחלק מהתהליכים העסקיים שלכם או להשאיר אותם בתוך העסק? מהם היתרונות בביצוע מהלך כזה, למי הוא נוגע וכיצד בא לידי ביטוי היישום שלו


7 סיבות למיקור חוץ בתהליכים עסקיים

מתלבטים האם לבצע מיקור חוץ לחלק מהתהליכים העסקיים שלכם או להשאיר אותם בתוך העסק? מהם היתרונות בביצוע מהלך כזה, למי הוא נוגע וכיצד בא לידי ביטוי היישום שלו בחיי היום יום של העסק? הנה שבע סיבות שיסייעו לכם להגיע להבנה האם מיקור חוץ הוא פתרון טוב עבור העסק שלכם.


במה מדובר?

כדי לקבל את התמונה המלאה, ראשית נבין באיזה שירות מדובר. באנגלית מכונה מיקור חוץ BPO (Business Process Outsourcing) והוא מתייחס לכל השירותים שאנו רוצים או שואפים לייצא למיקור חוץ, מבלי לעסוק בהם במשרד עצמו – לדוגמא, הנהלת החשבונות של העסק, מחלקת השכר, משאבי האנוש, שימוש בשירותי מרכזיות חיצוניות לניהול העסק או אפילו טלמרקטינג, שירותי מזכירות, תמיכת לקוחות ועוד.


שבע סיבות למעבר למיקור חוץ

הפחתת עלויות

הפחתת העלויות של העסק היא הסיבה העיקרית והבולטת ביותר בקרב בעלי עסקים שמחליטים לפנות לשירותי מיקור חוץ. מיקור חוץ יכול לשפר את התהליכים העסקיים של המשרד או הארגון ולהגדיל את איכות העבודה בעלות נמוכה.

מיקוד טוב יותר בעבודה

כשאתם מחליטים להשתמש בשירותי מיקור חוץ, אתם למעשה מפנים את האנרגיות ומתעלים את הזמן שלכם לטובת השקעות חדשות, עסקאות חדשות והגדלת מעגל הלקוחות והיקף העבודה בעסק. באופן זה המיקוד עובר לפעילויות הליבה העסקית והלחץ יורד.

פיזור אחריות

אם הפרויקטים בהם הארגון שלכם עוסק הם פרויקטים עונתיים, אתם וודאי מגלים כי קשה להכשיר עובדים מיומנים ומוכשרים לפרק זמן קצר. בהעברת האחריות למיקור חוץ, אתם משחררים את האחריות לאיתור עובדים ומציאת עובדים מוכשרים להם אתם נזקקים רק לתקופה קצרה, ושוכרים את שירותי מיקור החוץ רק לתקופות רלוונטיות.

מזעור סיכונים

אם אתם מצוים בעיצומו של תהליך להשקת מוצר או שירות חדש לשוק ועוד לא יודעים אם יהיה לו ביקוש – שימוש בשירות חיצוני יכול לסייע לכם להקטין את הסיכון ולהגדיל את הכדאיות של הפרויקט.

יעילות ואיכות משופרת

חברות למיקור חוץ משקיעות משאבים רבים בטכנולוגיה, מכונות, ציוד וצוות איכותי, כדי להציע לעסק שלכם את השירות הטוב ביותר שתוכלו לקבל. באופן זה, אתם עשוים לשדרג את איכותו של העסק ולהציע ללקוחות שלכם את השירות הטוב ביותר שהם יוכלו לקבל.

דרך נוספת לשפר את יעילות ואיכות הארגון דרך מיקור חוץ, היא לקבל שירותי אחסון מידע, עיבוד נתונים או שירותי תקשורת ממקור חוץ – ולשלם רק עבור השימוש בלבד. באופן זה אתם יכולים להתקדם אל המאה ה-21 בצעדי ענק וליהנות משירותי מרכזיה בענן, למשל, מבלי להתחייב כלל. למעשה, התנאי היחיד הנדרש מכם הוא חיבור יציב לרשת האינטרנט.

אין צורך בהשקעה

תהליכים עסקיים שונים, כגון הזנת נתונים או עיבוד טפסים שונים, דורשים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כדי לשפר את האיכות הסופית שלהם ולהעניק מוצר מוגמר איכותי, ללא טעויות. מיקור חוץ מסייע לכם לקבל את הגישה לטכנולוגיה המתקדמת ביותר ולתכנות החדישות ביותר – ללא הצורך בהשקעה מצידכם כלל.

דריסת רגל בשוק העולמי

שירותי מיקור חוץ יכולים להעניק לארגון שלכם דריסת רגל משמעותית בשוק העולמי, עם מינימום השקעה מצידכם. למשל, אתם יכולים לספק שירות לקוחות עם זמינות של 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, במגוון שפות ולאפשר בכך חשיפה משמעותית לשווקים גלובליים.


אין ספק שמיקור חוץ עשוי להשפיע לטובה על העסק שלכם, להצעיד אותו קדימה, לפנות לכם זמן ומשאבים לדברים החשובים באמת – וליהנות מכל הטוב המקצועי והאיכותי ביותר שהארגון שלכם ראוי ויכול לקבל.

0 צפיות

תדיראן טלקום 

היצירה 23, פתח תקווה, 49512

דוא"ל: ​             info@tbsi.co.il
שירות לקוחות:   03-9262626 
לשכה:               03-9262646
פקס:                 03-9262950

afcon-logo-footer.png
  • White Facebook Icon
  • Tadiran Telecom Linkedin

עקבו אחרינו גם ב-

© 2019 כל הזכויות שמורות תדיראן טלקום - פתרונות תשתיות תקשורת ומרכזיות לעסקים