top of page
חיפוש
10 באוק׳ 2017זמן קריאה 3 דקות
איך לזהות שוק קהלים חדש ב-5 דרכים?
האם יש לכם בית עסק אשר הציב לעצמו כמטרה לפנות אל שווקים חדשים, להגביר את קצב המכירות ולהציע ללקוחות שירות איכותי יותר? והיה והתשובה היא...
3 באוק׳ 2017זמן קריאה 3 דקות
דרכים ייחודיות להשתמש בטלמרקטינג
מסיבות שונות ומגוונות לטלמרקטינג נוצר מוניטין שלילי. רבים רואים בו כאמצעי שיווק קר ומעיק המבריח לקוחות. אלא למעשה, בשימוש נכון ומקורי,...
28 בספט׳ 2017זמן קריאה 3 דקות
מה זה ניטור טלפוני ולמה זה נועד?
שירות לקוחות יעיל ומהיר הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר בתהליך קבלת ההחלטות של לקוחות פוטנציאלים ושל לקוחות קיימים. בתי עסק שאין בידם...
14 בספט׳ 2017זמן קריאה 2 דקות
איך לבנות מוקד שירות לחברה שלך בצורה נכונה?
לא מעט חברות וארגונים, מקימים במהלך הזמן מוקדי שירות. הסוד להצלחה הוא – ניהול מוקדי השירות והמכירות בצורה נכונה, כך שבסופו של דבר גם מתח...
7 בספט׳ 2017זמן קריאה 3 דקות
מרכזיות לעסקים
אחד הדברים החשובים ביותר בעסק הוא מערכת תקשורת ראויה לשמה. מערכת תקשורת טובה ונגישה היא הכרחית לניהול השגרתי של בית העסק והיא תאפשר לשמור...
31 באוג׳ 2017זמן קריאה 3 דקות
מהו סקר שביעות רצון לקוחות?
העולם של היום מציב אתגרים רבים עבור כל בית עסק השואף להצליח. לכל מוצר שיוצא לשוק קמים מיד מתחרים רבים, ועל כן כל ספק שירות המעוניין...
24 באוג׳ 2017זמן קריאה 3 דקות
מה זה ענן היברידי
טכנולוגיית הענן (cloud) נכנסה לשימוש בחברות רבות והיא חלק מחבילת פתרונות תקשורת לעסקים. מערכות הענן מאפשרות לא רק גיבוי מלא של המידע...
16 באוג׳ 2017זמן קריאה 2 דקות
מה המטרה של הלבנת קבצים?
מדוע יש צורך בהלבנת קבציםרשת האינטרנט הפכה לאחד מכלי העבודה החשובים ביותר הקיימים היום. בזכותה מתאפשר גיבוי של מסמכים שונים, כמו גם שיתוף...
9 באוג׳ 2017זמן קריאה 2 דקות
המדיה החברתית –BumpYard
כמו חברות מוצלחות רבות, גם BumpYard התחילה את דרכה בשנת 2009 כחברת סטארט-אפ, והיא נרכשה בהמשך על ידי קבוצת התוכנה eWave. גם לאחר שהצטרפה...
6 באוג׳ 2017זמן קריאה 2 דקות
מהו ניהול תשתיות ולמה לעשות אותו כמיקור חוץ
ניהול התשתיות יכול לסייע לכם לפתח תשתית IT משתלמת ויעילה, אשר מגיבה במהירות לתנאי השוק המשתנים. האם הצוות שלכם מבזבז שעות יקרות וזמן רב...
3 באוג׳ 2017זמן קריאה 2 דקות
מה זה בדיקותQA
פיתוח תוכנה הוא תהליך מורכב הדורש יידע מקצועי והבנה של דרישות הלקוח ושל המשתמש. לאחר בניית התוכנה דרושה כמובן בדיקה מעמיקה שמטרתה וידוא...
20 ביולי 2017זמן קריאה 2 דקות
עסק קטן? גם אתה צריך מרכזיה!
ניהול עסק הוא מטלה לא פשוטה, הוא חשיבה על כל פרט ופרט, דאגה לכך שכל מחלקה תעשה את שלה, הנהלת חשבונות, ספקים, לקוחות ומה לא... ובין כל אלו...
11 ביולי 2017זמן קריאה 2 דקות
אבטחה מפני תקיפות סייבר
רבות אנו שומעים בזמן האחרון על מתקפות סייבר בכל רחבי העולם. סייבר זוהי סוג של לוחמה המתבצעת על ידי מדינות, קבוצות טרור וגורמים בעלי...
27 ביוני 2017זמן קריאה 2 דקות
למה חשוב להקליט כל שיחת שירות לקוחות?
אחת הסוגיות הקדומות ביותר בהיסטוריה האנושית היא הצורך להכריע איזה מבין הצדדים צודק כאשר פורץ וויכוח סביב נושא מסוים. בעבר ההכרעה בסוגיה...
27 ביוני 2017זמן קריאה 2 דקות
מהי אבטחת סייבר?
מאז ומתמיד אבטחת נתונים היוותה אישו רציני בעולם העסקי. רבבות שקלים הושקעו בשמירה על סודות ייצור, אסטרטגיות עסקיות, דו"חות כלכליים וכיו"ב....
20 ביוני 2017זמן קריאה 2 דקות
יתרונות של מיקור חוץ
בשנים האחרונות נהיה יותר ויותר מקובל להעביר אלמנטים שונים בפעילות העסקית, הן בחברות קטנות ועל אחת כמה וכמה בחברות גדולות, תהליך של מיקור...
20 ביוני 2017זמן קריאה 2 דקות
חמש סיבות טובות להוציא את התמיכה הטכנית למיקור חוץ
האם הארגון שלכם מסוגל לספק ללקוחותיכם תמיכת מוקדי שירות מעבר לשעות העבודה? במידה ואינכם מסוגלים לעשות זאת, יתכן ואתם צריכים להוציא את...
13 ביוני 2017זמן קריאה 3 דקות
3 אתגרים של פיתוח אפליקציות אין-האוס
לא מעט חברות בימינו בוחרות לפתח אפליקציות אין-האוס כיוון שהם מאמינות שמדובר בשיטה קלה יותר, זולה יותר ומהירה יותר ובאופן כללי שכך הן...
מאמרים
bottom of page