10 באוק׳ 20173 דקותאיך לזהות שוק קהלים חדש ב-5 דרכים? האם יש לכם בית עסק אשר הציב לעצמו כמטרה לפנות אל שווקים חדשים, להגביר את קצב המכירות ולהציע ללקוחות שירות איכותי יותר? והיה והתשובה היא...
3 באוק׳ 20173 דקותדרכים ייחודיות להשתמש בטלמרקטינג מסיבות שונות ומגוונות לטלמרקטינג נוצר מוניטין שלילי. רבים רואים בו כאמצעי שיווק קר ומעיק המבריח לקוחות. אלא למעשה, בשימוש נכון ומקורי,...
28 בספט׳ 20173 דקותמה זה ניטור טלפוני ולמה זה נועד? שירות לקוחות יעיל ומהיר הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר בתהליך קבלת ההחלטות של לקוחות פוטנציאלים ושל לקוחות קיימים. בתי עסק שאין בידם...
14 בספט׳ 20172 דקותאיך לבנות מוקד שירות לחברה שלך בצורה נכונה? לא מעט חברות וארגונים, מקימים במהלך הזמן מוקדי שירות. הסוד להצלחה הוא – ניהול מוקדי השירות והמכירות בצורה נכונה, כך שבסופו של דבר גם מתח...